וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "מי שראה את אילת העונה ראה קבוצה מפרגנת ונהנה, זה משמח"

3.6.2019 / 22:40

מאמן הפועל אילת חגג את העלייה לפיינל פור: "יש פה חבורה מיוחדת ומלוכדת. מכבי תל אביב? עם השחקנים האלה הכל אפשרי". מאמן נס ציונה זילברשטיין: "מאוכזב מאוד"

one

הפועל אילת השלימה היום (שני) עלייה לפיינל פור 2018/19 כשניצחה 90:98 את עירוני נס ציונה בלב המושבה והשלימה 1:3 בסדרת רבע הגמר.

מאמן הפועל אילת שרון דרוקר הנרגש אמר אחרי המשחק: "הגענו לפיינל פור עם שלושה זרים כי היה חסר לנו כסף, אז החלטנו ללכת בכל הכוח עם מי שכבר פה. יש פה חבורה מיוחדת, מלוכדת, אמרתי להם לפני המשחק שאני לא יכול להגיד להם להיות ביחד כי הם כבר ביחד ואוהבים אחד את השני וכשהם מעירים אחד לשני זה תמיד בכבוד, הבנה והערכה. מי שראה את אילת השנה נהנה.

"אנחנו רואים הרבה משחקים מהיורוליג, מה-NBA, אבל יש משהו בקבוצה שמשחקת ביחד, מפרגנת זה גורם לכולם ליהנות. כולם נהנו מהכדורסל והפרגון שלנו במהלך העונה. בגלל זה אני שמח. בהתחלה היה עלינו איום קיומי, אבל אחרי זה המצב ליכד אותנו. כולם שמרו עלינו מכל משמר. בסופו של דבר מדברים על הפרקט ושם דיברנו כיחידה אחת".

לקראת המפגש עם מכבי תל אביב בחצי הגמר אמר דרוקר: "רוב הסיכויים ורוב ההימורים נגדנו, אבל עם השחקנים האלה הכול אפשרי. הם קשוחים, נבוא חזק ונתכונן. אני רוצה להגיד לנס ציונה מברוק על עונה גדולה, היא קבוצה מוכשרת עם זרים מעולים בחוץ, מאמן טוב. אנחנו נתכונן כדי לעשות את הכי טוב שלנו ביד אליהו. זה השיא של הכדורסל וכל אחד רוצה להיות שם".

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין נשאר ג'נטלמן למרות ההפסד הכואב: "מאוכזב מאוד, מאוד, מאוד. רצינו מאוד להגיע לפיינל פור. קרדיט גדול לאילת על עונה מצוינת וסדרה יפה מאוד, שיהיה לה בהצלחה בפיינל פור. אני מאוכזב בשביל עצמי, אבל עוד יותר בשביל השחקנים שרצו את זה מאוד, בשביל הצוות שלי שהוא מדהים ובעיקר בשביל הקהל שלנו. אלה החיים, אנחנו אחד המועדונים הכי עניים בכסף, אבל אחד העשירים ברוח, אבל הרוח והאנרגיות והמחויבות שיש פה הם נותנים לנו המון. זה מקום מיוחד מאוד, שהולך בדרך יפה מאוד. עשינו עונה היסטורית גם עם מיקום שיא וגם עם עונה יפה באירופה. המועדון כל הזמן צומח וגדל ויום אחד גם יגיע תורנו".

עוד בנושא:

הפועל אילת עלתה לפיינל פור אחרי 90:98 מול עירוני נס ציונה

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. קובי אליהו
זילברשטיין/קובי אליהו
שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. קובי אליהו
מאושר. דרוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully