וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה רשמית שדני פרנקו עוזב: "העונה הייתה לא פשוטה"

3.6.2019 / 20:29

אחרי עונה מאכזבת וסוויפ כואב מול מכבי ת"א בפלייאוף, פרנקו עוזב בתום שנתיים בתפקיד: "יש לנו הערכה אליו, אבל ראינו לנכון להיפרד". פרנקו: "עברנו את כל מנעד הרגשות"

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) רשמית שמאמן הקבוצה דני פרנקו עוזב אחרי שנתיים בתפקיד. האדומים סיימו את את עונת 2018/19 בצורה כואבת מאוד: עם תבוסה 87:63 במשחק השלישי של רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב והפסד 3:0 בסדרה כולה. האדומים אומנם הצליחו להגיע חצי גמר גביע המדינה, אך בליגה ובאירופה נכשלו עם מקום שמיני בלבד והדחה בשלב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. המועמדים להחליפו הם אריאל בית הלחמי, בראד גרינברג ואריק אלפסי.

מהקבוצה נמסר: "בפגישה שנערכה היום נמסרה למאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות דני פרנקו הודעה כי הוא לא ימשיך בתפקידו. הפועל תל אביב רוצה להודות לדני על ההישגים אליהם הוביל את הקבוצה, ובכללם העפלה ראשונה לפיינל פור כקבוצת אוהדים והעפלה לחצי גמר גביע המדינה. אנו מאחלים לדני הצלחה בהמשך דרכו".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. לילך וייס רוזנברג
בקושי השתחל לפלייאוף. פרנקו/לילך וייס רוזנברג

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן: "דני הגיע להפועל כאחד שיודע טוב מאוד מה זה הפועל תל אביב, לאחר שבילה מספר שנים במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת בצעירותו. דני הנחיל ערכים של מקצוענות בקבוצה וסביב לה, והביא אותנו להישגים בעונה הקודמת. זה לא סוד שהעונה האחרונה היתה לא פשוטה לכולנו אך לשמחתי ידענו להתגבר על המכשולים ולסיים באווירה טובה. יש לנו הערכה גדולה לדני שהוא ללא ספק מבכירי המאמנים בארץ, אבל ראינו לנכון להיפרד כרגע. אנחנו מודים לדני על הכל ומאחלים לו הצלחה מכל הלב".

פרנקו מסר: "תודה לך הפועל תל אביב. סיימנו מסע בן שנתיים בהן עברנו את כל מנעד הרגשות האפשריים. אני שמח שהייתה לי הזכות להיות חלק מהמסע הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully