וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינל פור 2019: מכבי תל אביב סירבה להתחייב על כל הכרטיסים שהוקצו לה

3.6.2019 / 20:33

כשברקע הודעת ארגון האוהדים שקורא להחרים את אירועי הגמר, אמרו הצהובים כי לא יתחייבו על כל הכרטיסים שהוצעו להם

one

בווידאו: תקציר הניצחון האחרון של מכבי תל אביב בדרבי

בעוד אוהדי הפועל ירושלים הסתערו על הכרטיסים שהוקצו להם לפיינל פור, במכבי תל אביב לא ממהרים לעשות כן. הצהובים סירבו להתחייב בפני מנהלת הליגה על כל כמות הכרטיסים שמתאפשרת להם. זאת ככל הנראה בעקבות הודעת ארגון האוהדים של הצהובים, "הגייט", כי יחרים את המשחקים שיתקיימו ב-10 וב-13 ביוני ביד אליהו.

זו לא הפעם הראשונה שהאוהדים הצהובים מאיימים או מחרימים את אירוע הסיום של העונה, אך עד כה תמיד התחייבה הנהלת הקבוצה על כל כמות הכרטיסים ולא החזירה אותם למנהלת הליגה. על אף הסיטואציה הנוכחית, ההערכה היא שעדיין למעלה מאלפיים אוהדים של הצהובים יגיעו למשחק.

מי שעוד העפילה למעמד חצי הגמר היא מכבי ראשון לציון, שבמעמד גמר גביע המדינה הביאה רק כ-1,500 אוהדים לארנה בירושלים. קהל האוהדים האחרון יגיע מבין עירוני נס ציונה או הפועל אילת, כך שלחצי הגמר צפויים להימכר כרטיסים גם לא דרך הקבוצות. הכרטיסים שמכבי תל אביב לא תמכור יועברו להפועל ירושלים.

בניגוד למכבי תל אביב, אוהדי הפועל ירושלים דווקא מפגינים לא מעט התלהבות לקראת הפיינל פור: המכסה הראשונה של הכרטיסים שהועברה למועדון, 2,400 במספר, אזלה אתמול בתוך דקות ספורות - וכעת מעמידים האדומים למכירה 1,200 כרטיסים נוספים.

מהמנהלת נמסר בתגובה: "מכבי תל אביב לא הודיעה למנהלת שהיא לא מתכוונת לקחת את הכרטיסים. בכל מקרה, מנהלת הליגה לקחה החלטה לטובת הקבוצות והאוהדים המלווים אותה כל העונה והחליטה שלא למכור בעצמה כרטיסים לפיינל פור אלא להעביר את כל הכמות לקבוצות. כל קבוצה שהעפילה לשלב ההכרעה של הליגה קיבלה 2500 כרטיסים כשהרווחים מהמכירה יילכו לקבוצות, כך המנהלת דאגה גם שהקבוצות יהנו מרווחים שווים. קבוצה שרגע לפני הפיינל פור תבקש מהמנהלת לעזור לה למכור את הכרטיסים מכיוון שלא הצליחה לעשות זאת בעצמה מסיבה כזו או אחרת, תהנה מעזרת המנהלת שלא מתכוונת לקחת את הרווחים אליה, אלא אם כן הכרטיסים לא יימכרו ואז תחוייב אותה קבוצה בסכום הנדרש".

אוהדי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
לא ימהרו לרכוש כרטיסים? אוהדי מכבי תל אביב/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully