וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטאר תארח את אליפות העולם לקבוצות ב-2019 ו-2020

פיפ"א הודיעה שהטורניר בדצמבר, שרק ב-2021 ישנה את הפורמט ויכלול 24 קבוצות, ייערך בדוחא כמבחן לקראת מונדיאל 2022. לליברפול מצפה שנה עמוסה

רויטרס

קטאר תארח את אליפות העולם לקבוצות בשנים 2019 ו-2020, כך הודיעה היום (שני) פיפ"א אחרי פגישה של הוועד המנהל של הארגון בפריס. השיטה של אליפות העולם לקבוצות תשתנה החל מ-2021, והאליפות תהפוך לטורניר של 24 קבוצות. עם זאת, היום פיפ"א הודיעה שקטאר קיבלה את אירוח הטורניר בשנתיים הקרובות (שבהם הטורניר ייערך בשיטה הנוכחית, עם שבע קבוצות), וזאת כהכנה לקראת המונדיאל שייערך במדינה ב-2022. קטאר תבחן את קיום המשחקים במדינה בחודש דצמבר, תחת מזג האוויר הבעייתי במדינה. כידוע, גם מונדיאל 2022 ייערך בחודש דצמבר, ולא בקיץ כנהוג, בגלל החום במדינה.

אגב, בניגוד לדיווחים ב"סאן", שטען שליברפול תסרב להשתתף באליפות העולם לקבוצות, אלופת אירופה כן תיקח חלק בטורניר בקטאר בדצמבר הקרוב, בניסיון להמשיך את השנה המוצלחת שלה. כך שבנוסף לשלושת התארים שהיא תיאבק עליהם באנגליה (אליפות, גביע, גביע הליגה), היא תשחק על עוד שני גביעים: אלופת העולם לקבוצות, והסופרקופה האירופאי (מול צ'לסי), וזאת בנוסף לליגת האלופות כמובן, שם תנסה להגן על תוארה.

מלבד לליברפול, עוד שלוש קבוצות הבטיחו את מקומן בטורניר: אספרנסה דה טוניס שתייצג את אפריקה, מונטריי המקסיקנית שזכתה בליגת האלופות של קונקאק"ף, ואלופת אוקיאניה היינג'ין ספורט מניו קלאדוניה.

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון מניף את גביע האלופות. רויטרס
הרבה גביעים על הפרק. ליברפול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully