וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: רוג'ר פדרר ורפאל נדאל ניצחו וייפגשו בחצי הגמר

קלאסיקו בפריס: הספרדי (2) דרס את נישיקורי 1:6, 1:6, 3:6, השוויצרי (3) גבר על בן ארצו ואוורינקה 6:7 (4), 6:4, 6:7 (5), 4:6. גם קונטה ו-וונדרושובה עלו

ShutterStock

רבע גמר טורניר רולאן גארוס נפתח היום (שלישי) עם שני משחקים אצל הגברים ושניים אצל הנשים, כשרוג'ר פדרר ורפאל נדאל קבעו דייט לוהט בחצי הגמר. אצל הנשים, ג'ו קונטה (26) המשיכה את השנה המצוינת שלה, גברה על סלואן סטיבנס (7) ועלתה לחצי הגמר. היא תפגוש שם את הצ'כית בת ה-19 מרקטה וונדרושובה, שניצחה את פטרה מרטיץ'.

הגרלת הגברים:

רוג'ר פדרר (3) - רפאל נדאל (2)

הגרלת הנשים:

ג'ו קונטה (26) - מרקטה וונדרושובה

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
אנחנו לא יכולים לחכות. פדרר/רויטרס

גברים

רוג'ר פדרר (3, שוויץ) - סטן ואוורינקה (24, שוויץ) 6:7 (4), 6:4, 6:7 (5), 4:6

שני השוויצרים הוותיקים נפגשו בפעם ה-26 וגם הפעם, כמו ב-23 הפעמים הקודמות, ידו של המאסטרו היתה על העליונה. פדרר, שחזר לרולאן גארוס לראשונה מאז 2015 וסוגר עשר שנים מאז הזכייה היחידה שלו בפריס, שמט מערכה ראשונה בטורניר וצריך היה לעבוד קשה, אולם בסופו של דבר הצליח להתגבר על הפסקת הגשם ולטפס לשלב הבא, בדרך למפגש לוהט עם יריבו הגדול רפאל נדאל.

רפאל נדאל (2, ספרד) - קיי נישיקורי (7, יפן) 1:6, 1:6, 3:6

השור ממאיורקה הציג יכולת דורסנית במיוחד ואותת שהוא לא יסתפק בדבר מלבד זכייה 12 בטורניר בו הוא שולט ביד רמה. גם הפסקת הגשם באמצע המערכה השלישית לא עצרה את נדאל, ששמר על מאזן מושלם מול היפני על חימר (0:5) ושיפר מאזנו ברולאן גארוס ל-2:91 בלתי נתפס. מנגד, העייפות ניכרה על נישיקורי, שנאלץ לשחק את שמינית הגמר שלו מול בנואה פר למשך יומיים בשל החשיכה. ב-11 הפעמים הקודמות שהספרדי הגיע לארבעת האחרונים, הוא גם זכה בטורניר. האם גם הפעם זה ייגמר כך?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
דורסני מתמיד. נדאל/רויטרס

נשים

סלואן סטיבנס (7, ארה"ב) - ג'ו קונטה (26, בריטניה) 6:1, 6:4

קונטה, שנמצאת בכושר נהדר השנה אחרי שהגיעה עד לגמר ברומא ושמטה רק מערכה אחת עד כה בפריס, המשיכה להרשים עם ניצחון גדול על האמריקאית שהייתה פיינליסטית השנה שעברה. היא סיימה את המערכה הראשונה בצורה קלילה עם 1:6, ובשנייה שברה את סטיבנס מוקדם כדי להשלים 4:6 ולהפוך לבריטית הראשונה מאז ג'ו דורי ב-1983, שעולה לחצי הגמר ברולאן גארוס. קונטה גם שמרה על מאזן מושלם מול סטיבנס (0:3) אותה ניצחה בפעם השלישית השנה, ושיחזרה את הישג השיא שלה בטורנירי גרנד סלאם אחרי שהגיעה לחצאי הגמר באוסטרליה (2016) ובווימבלדון (2017).

פטרה מרטיץ' (31, קרואטיה) - מרקטה וונדרושובה (צ'כיה) 7:6 (1), 7:5

אחרי כמה שנים נהדרות בטורנירי ITF קטנים, ניתן להכריז רשמית שהצ'כית בת ה-19 פרצה גדול. היא עשתה זאת עם ניצחון לא קל בכלל על הקרואטית שנראה היה שסוף סוף מממשת את הפוטנציאל שלה, אבל נאלצה להסתפק בהגעה לרבע הגמר. המערכה הראשונה הייתה צמודה והלכה לשובר שוויון, אבל אחרי כמעט שעה וונדרשובה הצליחה לייצר לעצמה יתרון ולזכות במערכה. את המערכה השנייה היא פתחה עם 0:3, אבל דווקא אז ביטחונה התערער ומרטיץ' חזרה לעניינים. למזלה של הצ'כית, היא התעוררה בזמן כדי להשלים 5:7 לא קל אחרי יותר משעה במערכה השנייה ולחגוג העפלה אדירה לחצי הגמר.

טניסאית בריטית ג'ו קונטה. רויטרס
שיחזרה את הישג השיא, ועכשיו תנסה לשפרו. ג'ו קונטה/רויטרס
טניסאית צ'כית מרקטה וונדרושובה. רויטרס
פרצה בגדול. מרקטה וונדרושובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully