וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט וולטרס חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "תהיה עונה גדולה"

23.6.2019 / 10:03

הרכז האמריקאי (28, 1.93 מטר) שהצטיין בז'לגיריס קובנה הפך לזר השלישי שחתום בקבוצה לעונה הבאה אחרי טאריק בלאק וסקוטי ווילבקין. ספרופולוס: "הוא ממש מתאים לשיטה שלי"

one

בווידאו: תקציר המשחק השלישי בדרבי התל אביבי ששלח את הצהובים לפיינל פור

מכבי תל אביב ממשיכה בבניית הסגל לעונת 2019/20, והחתימה היום (ראשון) את נייט וולטרס, הרכז האמריקאי שסיים את העונה שעברה בז'לגיריס קובנה. וולטרס חתם לשנתיים ואמר: "אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אשחק בשורות מכבי תל אביב. שמעתי רק דברים גדולים על הארגון ועל כך שיש אוהדים מהטובים בעולם. אני יודע שתהיה עונה גדולה ואני נרגש שהעונה הזאת כבר תתחיל".

המאמן יאניס ספרופולוס אמר לאתר הרשמי: "אחרי סיום העונה, דיברתי עם ההנהלה והצוות והחלטתי על שיתוף הפעולה עם נייט וולטרס. הוא שחקן שיכול להביא לנו עוד כוח ועוד עזרה מבחינת הגנתית ובקליעה. הוא ממש מתאים לשיטה שלי ולתכניות שלנו. אני שמח שהצלחנו להחתים אותו, למרות שקבוצות רבות רצו אותו. מכבי הצליחה להחתים שחקן טוב כדי לצרפו לקבוצת השחקנים הנהדרת שלנו ולתת לנו תוספת כוח".

נייט וולטרס, הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
שאראס המליץ? וולטרס/GettyImages

וולטרס (28, 1.93 מ'), בוגר מכללת סאות' דקוטה סטייט, נבחר במקום ה-38 של דראפט ה-NBA ב-2013 ובעונת הרוקי שלו בשורות מילווקי הספיק לפתוח 31 פעמים בחמישייה ולהעמיד ממוצעים של 7.2 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק. בעונתו השנייה כבר נפלט מהבאקס, מצא בית חדש בניו אורלינס ושוחרר גם משורותיהם. בקיץ 2017 שב לקדנציה נוספת ב-NBA, אולם שוחרר מיוטה אחרי חמישה משחקים. בסך הכל, שיחק ב-84 משחקים בליגה הטובה בעולם והעמיד ממוצעים של 5.5 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק.

את הקריירה האירופית פתח בבשיקטאש, המשיך בכוכב האדום בלגרד ושאלון, ובאמצע העונה שעברה הצטרף לאלופה הליטאית. ב-19 משחקי יורוליג רשם ממוצעים של 11.2 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק.

וולטרס חובר לטאריק בלאק שהאריך את חוזהו בקבוצה בשבוע שעבר, עם אפשרות יציאה ל-NBA ולשחקנים שמחזיקים בחוזים מהעונה שעברה - סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ודני אבדיה. במכבי ממשיכים לנהל מגעים עם דיאנדרה קיין וג'וני אובריאנט כשהשניים עשויים להמשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully