וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק תים תוקף: "לסרינה וויליאמס יש אופי רע"

האוסטרי עדיין כועס על ההפרעה למסע"ת שלו: "גם לשחקן נוער לא עושים דבר כזה". פדרר: "הוא היה צריך לקבל עדיפות"

עריכת וידאו: מתן חדד

צפו בתקרית המביכה

יממה לאחר התקרית עם סרינה וויליאמס בחדר הראיונות ועושה רושם שדומיניק תים עדיין פגוע וכועס. האוסטרי, שישחק מול גאל מונפיס בשמינית הגמר ביום שני, התראיין היום (ראשון) ליורוספורט גרמניה ונשאל כמובן גם על הסוגייה האמורה.

"למען האמת לא הייתי עצבני או מתוסכל", הוא פתח ואמר, "אולי לדקה או שתיים, זה עניין של עיקרון. זה לא משנה אם זה אני שיושב שם או שישב שם מישהו אחר. טעיתי במה שאמרתי כי אמרתי שאני לא שחקן נוער יותר, אבל גם אם שחקן נוער היה שם, השחקן השני צריך לחכות. ברור שזה עניין חשוב. זה גם מראה על אופי רע, לפחות לדעתי. אני בטוח ב-100% שפדרר או נדאל לא היו עושים דבר כזה".

טניסאי העבר הגרמני ופרשן יורוספורט בוריס בקר התייחס לעניין ואמר: "דומיניק תים הוא פינליסט של הטורניר, הוא גבר בוגר ואחד המוכרים בסבב וכשהוא מדבר, אז כולם צריכים לחכות, גם אם זו סרינה וויליאמס. גם המארגנים טעו כי אסור היה להכניס את שני השחקנים למצב הזה". גם רוג'ר פדרר התייחס לאירוע: "משהו השתבש כנראה. תמיד יש דרך לעשות את הדברים ומי שעדיין בטורניר צריך לקבל עדיפות וזכות קדימה. אם הייתי מפסיד היום לליאו מאייר, הייתי נותן לו לקבוע מתי הוא מתראיין כי יש לו עוד משחק. אני מבין את התסכול של דומיניק, הוא פשוט לא מבין איך דבר כזה יכול לקרות".

עוד בנושא:

תים התבקש לעזוב את חדר הראיונות בגלל סרינה ונטש בזעם: "מה לעזאזל?"

הטניסאי האוסטרי דומיניק ת'ים. רויטרס
עדיין כועס. תים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully