וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: הושלמה תמונת רבע הגמר, נובאק דג'וקוביץ' יפגוש את זברב

הסרבי (1) דילג מעל שטרוף עם 3:6, 2:6, 1:6 ויפגוש את הגרמני שהדיח את פוניני. נישיקורי ניצח את פר ויפגוש את נדאל. תים ניצח בקלות את מונפיס, חצ'אנוב את דל פוטרו. נשים: האלפ טיילה, אניסימובה בת ה-17 גם ברבע

עריכת וידאו: מתן חדד

שלב שמינית הגמר ברולאן גארוס ננעל היום (שני) עם ארבעת המשחקים הנותרים אצל הנשים וארבעת הנותרים אצל הגברים.

רבע גמר גברים:

נובאק דג'וקוביץ' (1) - סשה זברב (5)

דומיניק תים (4) - קארן חצ'אנוב (10)

רוג'ר פדרר (3) - סטן ואוורינקה (24)

רפאל נדאל (2) - קיי נישיקורי (7)

רבע גמר נשים

אשלי בארטי (8) - מדיסון קיז (14)

סימונה האלפ (3) - אמנדה אניסימובה

סלואן סטיבנס (7) - ג'ו קונטה (26)

פטרה מרטיץ' (31) - מרקטה וונדרושובה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
ניצח בקלות גם את שטרוף. דג'וקוביץ'/GettyImages

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - יאן לנארד שטרוף (גרמניה) 3:6, 2:6, 2:6

הסרבי, המדורג ראשון בעולם, עדיין לא שמט מערכה בטורניר וגם מול הגרמני המפתיע הוא ממש לא עמד למבחן. נולה היה צריך רק שבירה אחת במערכה הראשונה כדי לעלות ל-3:5. את המערכה השנייה הוא פתח עם שתי שבירות מיידיות, בדיוק כפי שעשה גם במערכה השלישית וניצח בתוך קצת יותר משעה וחצי. הסרבי נותר מושלם בטורניר עד כה ובשלב הבא צפוי להתקשות קצת יותר מול סשה זברב.

סשה זברב (5, גרמניה) - פאביו פוניני (9, איטליה) 6:3, 2:6, 2:6, 6:7 (5)

הגרמני היה רחוק מלהרשים וביצע 12 שגיאות כפולות (לעומת 14 אייסים) ו-34 שגיאות לא מחויבות. בנוסף, הוא פתח את המשחק רע מאוד והפסיד את המערכה הראשונה כבר אחרי 33 דקות. למרות זאת, זברב הצליח איכשהו להתעשת בדרך לניצחון והשוואת הישג השיא שלו בטורניר גרנד סלאם - רבע גמר - השלב בו נעצר בשנה שעברה בפריס על ידי דומיניק תים. אם זברב היה לא מרשים במיוחד, אז מה נגיד על פוניני? האיטלקי ביצע 51 שגיאות לא מחויבות, חלקן ממש אומללות, ולא הצליח לנצח את זברב אחרי שגבר עליו בטורניר מונטה קרלו לפני כחודש. זה היה הניצחון הראשון של זברב מול יריב מהטופ 20 העולמי בטורניר גרנד סלאם אי פעם.

דומיניק תים (4, אוסטריה) - גאל מונפיס (14, צרפת) 4:6, 4:6, 2:6

אחרי ההדחה של בנואה פר קודם לכן, גאל מונפיס נותר הצרפתי האחרון בטורניר וגם זה לא ליותר מדי זמן. אם לדייק, זה היה לשעה ועוד 48 דקות בדיוק, שבסופן השיג הפינליסט מהשנה שעברה את הכרטיס לרבע הגמר. תים לא ממש התקשה, שבר את ההגשות של מונפיס חמש פעמים ונשבר פעם אחת בלבד ובסופו של דבר ניצחה בצורה מרשימה מאוד כשהוא חובט 27 ווינרים ומבצע 14 שגיאות לא מחויבות בלבד. זו שנה שלישית ברציפות בה כל הטניסאים הצרפתים (הגברים) מודחים עוד לפני רבע הגמר. בין 2016-2008 היה גבר צרפתי ברבע הגמר ב-8 מ-9 הטורנירים.

חואן מרטין דל פוטרו (8, ארגנטינה) - קארן חצ'אנוב (10, רוסיה) 7:5, 6:3, 3:6, 6:3

אחרי שבשנתיים האחרונות הוא הגיע לשמינית הגמר ונעצר שם, הצליח הפעם הרוסי בן ה-23 לעלות לרבע גמר טורניר גרנד סלאם בפעם הראשונה בקריירה שלו. חצ'אנוב שיחק מצוין, היכה 58 ווינרים לעומת 35 שגיאות לא מחויבות בלבד ושבר את ההגשות של דל פוטרו ארבע פעמים במהלך המשחק בדרך לניצחון ענק. הארגנטינאי נאבק עד שעה מאוחרת מאוד וזכה לעידוד מאלפי הצופים בסוזן לנגלן, אבל לא היה מספיק טוב כדי לעלות שלב וייאבד נקודות אחרי שבשנה שעברה הגיע עד לחצי הגמר.

קיי נישיקורי (7, יפן) - בנואה פר (צרפת) 2:6, 7:6 (8), 2:6, 7:6, 5:7

המשחק המותח בין השניים הופסק אמש בגלל החשיכה והיום סיפק דרמה פשוט אדירה. עם תמיכת הקהל מאחוריו, פר הצליח להתעלות והשווה ל-2:2 במערכות עם ניצחון דרמטי של 8:10 בשובר השוויון של המערכה הרביעית. כל המומנטום עמד לצד הצרפתי שהשיג שבירה מול היפני בתחילת המערכה המכרעת ועלה כבר ל-1:4. גמור? ממש לא. נישיקורי שבר בחזרה ל-4:3, נשבר שוב ל-3:5, אבל השיג עוד שתי שבירות רצופות כדי לעלות ל-5:6 ו-5:7 במערכה. נישיקורי יצטרך לגייס את כל תעצומות הנפש שלו וגם את כוחותיו הפיזיים ברבע הגמר, שם הוא יפגוש את מלך החימר רפאל נדאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
לא הרשים במיוחד, אבל השיג את הכרטיס לרבע הגמר. זברב/רויטרס

נשים

סימונה האלפ (3, רומניה) - איגה שביונטק (פולין) 1:6, 0:6

הפולנייה הצעירה חגגה רק ביום שישי האחרון את יום הולדתה ה-18 ובפעם הראשונה בקריירה פגשה יריבה ברמה של סימונה האלפ במגרש המרכזי של טורניר גרנד סלאם. המעמד היה גדול על שביונטק הכישרונית בכמה מידות ועד שהיא הבינה מי נגד מי, כמה ולמה, האלפ דרסה אותה ב-45 דקות בלבד. האלופה ממשיכה לרבע הגמר בתום משחק בו חבטה 17 ווינרים לעומת 5 שגיאות לא מחויבות בלבד.

אמנדה אניסימובה (ארה"ב) - אליונה בולסובה זדיונוב (ספרד) 3:6, 0:6

האמריקאית רק בת 17, אבל כבר הצליחה לעלות לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם בפעם הראשונה בקריירה הקצרצרה שלה. אניסימובה נזקק ל-69 דקות בלבד על מנת לנצח את אליונה בוסלובה הספרדייה תוך שהיא מפציצה 33 ווינרים לעומת 10 בלבד של יריבתה. בסיבוב הבא מחכה לה כבר האלופה סימונה האלפ וזה יהיה סיפור שונה לחלוטין. בגיל 17 ועוד 276 ימים אניסימובה היא הטניסאית הצעירה ביותר שעולה לרבע גמר רולאן גארוס מאז ג'ניפר קפריאטי (17 ו-56 ימים) אי שם ב-1993. ונוס וויליאמס (17 ו-342 ימים) וסרינה וויליאמס (19 ו-250 ימים) עשו את זה בפעם הראשונה בגיל מבוגר יותר.

אשלי בארטי (8, אוסטרליה) - סופיה קנין (ארה"ב) 3:6, 6:3, 0:6

האוסטרלית בת ה-23 הצליחה להתאקלם סוף סוף גם למשטחי החימר ואחרי שניצחה רק פעמיים בחמש השתתפויות בטורניר עד כה, היא רשמה היום את ניצחונה הרביעי. האמריקאית, שהציגה טניס נהדר בסיבוב השלישי וניצחה 2:6, 5:7 את סרינה וויליאמס, לא הצליחה להתמודד בעיקר עם ההגשות של בארטי שהשיגה לא פחות מ-11 אייסים לעומת 1 של יריבתה. בארטי השיגה שתי שבירות ועלתה ל-1:5 במערכה הראשונה. קנין שברה בחזרה, אבל היתה זקוקה לשבירה נוספת כדי לחזור לשוויון. שבירה אחת במערכה השנייה הספיקה לקנין כדי לנצח ולכפות מערכה שלישית שהיתה חד צדדית לחלוטין והסתיימה תוך 20 דקות.

מדיסון קיז (14, ארה"ב) - קטרז'ינה סיניאקובה (צ'כיה) 2:6, 4:6

האמריקאית הגיעה בשנה שעברה לחצי הגמר ובסיבוב השלישי השנה בקושי הצליחה לעבור את אנה בלינקובה, שנכנסה לטורניר דרך המוקדמות. היום היא פתחה את המשחק עם ניצחון די קליל מול הצ'כית שהגיעה לשמינית הגמר לראשונה בקריירה שלה. קיז שברה מיד בפתיחת המערכה הראשונה ועוד פעמיים במשחקונים המכריעים. במערכה השנייה היא שברה בדיוק בזמן ל-4:6 בדרך לניצחון ומפגש מול אשלי בארטי בסיבוב הבא.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
טיול נינוח. האלפ/רויטרס
סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
ללא רחמים. האלפ/רויטרס
קארן חצ'אנוב טניסאי רוסי. רויטרס
עלה לרבע גמר טורניר גרנד סלאם בפעם הראשונה בקריירה. חצ'אנוב/רויטרס
אמנדה אניסימובה טניסאית אמריקאית. רויטרס
אניסימובה חוגגת הישג ענק/רויטרס
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
לא ממש התקשה מול מונפיס. תים/רויטרס
פאביו פוניני טניסאי איטלקי. רויטרס
פוניני עושה פוזות למצלמה/רויטרס
סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
זברב חוגג עלייה לרבע הגמר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully