וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ניב עשה היסטוריה וסיים את הג'ירו ד'איטליה: "קרש קפיצה לדבר הבא"

רוכב סייקלינג אקדמי הפך לישראלי הראשון שמסיים את אחד המירוצים החשובים בעולם: "זו אבן דרך, רוצה להיות רוכב ישראלי שמנצח מירוצים"

סייקלינג אקדמי

גיא ניב עשה היום (ראשון) היסטוריה, כשהפך לרוכב הישראלי הראשון שמסיים את הג'ירו ד'איטליה, אחד ממירוצי האופניים החשובים בעולם. "סיימתי ג'ירו אבל זו מבחינתי רק אבן דרך. קרש קפיצה לדבר הבא - להיות רוכב ישראלי שמנצח מירוצים", אמר לאחר שסיים את הקטע נגד השעון במקום ה-136 מתוך 142. "על מה חשבתי ב-17 הקילומטרים האחרונים? נהניתי לראות את הקהל העצום אבל בעיקר לשמוע את התלונות של שרירי הרגליים שלי שמתחננים למנוחה".

בסך הכל, סיים ניב במקום ה-113. מחר ינחת בישראל ויזכה למספר ימי מנוחה קצרים לפני שיחזור לאירופה למירוצים הבאים. "אין לי תלונות", אמר על חופשת הבזק שלו. "להיפך, אני רוצה להמשיך את המומנטום".

"אני גאה מאוד בקבוצת סייקלינג אקדמי ובמיוחד בגיא", אמר בעלי הקבוצה סילבן אדמס, "הוא הצדיק את האמון שנתנו בו ומצדיק את אמונתנו בדור הרוכבים הישראלי. הקבוצה עשתה התקדמות גדולה, מכבדים אותנו בפלוטון המקצועני. מפה רק נגדל".

במשך שלושה שבועות ועשרות אלפי קילומטרים, סיימו רוכבי הקבוצה שבעה שלבים במירוץ בין עשרת הראשונים. סייקלינג אקדמי היא רק אחת מחמש קבוצות בג'ירו שסיימו אותו כפי שהתחילו - עם הרכב מלא של שמונה רוכבים. "אנחנו בקו עליה כבר לא מעט זמן והג'ירו הוכיח זאת", אמר המנהל המקצועי של הקבוצה צ'ל קרלסטרום.

רוכב האופניים הישראלי גיא ניב. סייקלינג אקדמי,
ועכשיו, למטרה הבאה. גיא ניב/סייקלינג אקדמי
  • עוד באותו נושא:
  • גיא ניב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully