וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.6: רגילון מבוקש, רונאלדו רוצה את חאמס רודריגס

אלאבס פנתה לריאל מדריד בנוגע למגן, כוכב יובנטוס האיץ בהנהלה לרכוש את הקולומביאני, נאפולי הגישה הצעה ראשונה על רודריגו, אברטון בעקבות ראביו

מתוך יוטיוב

בווידאו: זירת התאונה של חוסה אנטוניו רייס

העברות

* חואן אנטוניו פיצי, מאמן נבחרת צ'ילה בזכייה בקופה אמריקה 2016 שהתפטר לפני כמה חודשים מנבחרת סעודיה, חזר לארגנטינה ומונה למאמן סן לורנסו, אותה הוביל לאליפות ב-2013 לפני שעבר לוולנסיה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם ג'רום בואטנג. רויטרס
לא מוכן לוותר על מקומו. ג'רום בואטנג עם רוברט לבנדובסקי/רויטרס

שמועות

* בצרפת טוענים: אדריאן ראביו מנהל מגעים לא רק עם מנצ'סטר יונייטד, אלא גם עם אברטון.

* על פי "אס", אלאבס פנתה לריאל מדריד בנוגע לרגילון, שלא צפוי להישאר. גם לגאנס ובורוסיה דורטמונד הביעו עניין.

* בתקשורת האיטלקית נטען כי נאפולי הגישה לוולנסיה הצעה ראשונה על רודריגו, בסך 35 מיליון יורו.

* נציגיו של מסימיליאנו אלגרי נמצאים בלונדון כדי לנהל מגעים על הצטרפותו לצ'לסי. זה אמנם לא יהיה טרייד, אבל בכך יחליפו יובנטוס והבלוז קבוצות, שכן מאוריציו סארי על סף חתימה בגברת הזקנה.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שמתאו קובאצ'יץ' עשוי להצטרף לאינטר.

* נאפולי ויובנטוס במירוץ להחתמת חאמס רודריגס. כריסטיאנו רונאלדו ניסה לשכנע את ראשי הגברת הזקנה לרכוש את הקשר הקולומביאני שלא בתכניות של ריאל מדריד או באיירן מינכן.

* ב"אס" טוענים שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס ונשיא טוטנהאם דניאל לוי סעדו יחד ביום שישי במדריד, בפגישה שמטרתה, בין היתר, לדון בעסקת כריסטיאן אריקסן. היחסים בין השניים עלו על שרטון בעקבות הפנייה של פרס למאוריסיו פוצ'טינו בשנה שעברה, אולם כעת, אחרי שיישרו את ההדורים, בספרד מעריכים שהסיכוי לעסקה גבוה.

* עוד בריאל מדריד בנפיקה ליסבון מעוניינת בקיילור נבאס, אולם מתעקשת שבמסגרת העסקה ריאל מדריד תישא בעלויות שכרו. כך על פי "רקורד" הפורטוגלי.

* על פי "קוריירה דלה סרה", מנצ'סטר יונייטד פנתה לסוכן מינו ראיולה כדי לפרטט פרטים על שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. זאת על רקע הסירוב של דויד דה חאה להאריך את חוזהו.

* על פי "מירור", מטרת הרכש הראשונה של אנטוניו קונטה באינטר היא רומלו לוקאקו.

* מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד? גרסאות סותרות בפורטוגל לגבי הקבוצה שהחלה במגעים עם בנפיקה בנוגע לז'ואאו פליקס. סיטי מוכנה לשלם 110 מיליון יורו על הכוכב הצעיר, אבל כמה כלי תקשורת טוענים כי יונייטד עיקשת יותר ועשויה לשלם את סעיף השחרור שעומד על 120 מיליון יורו. גם אתלטיקו מדריד עוד בתמונה כשהיא מחפשת מחליף לאנטואן גריזמן.

* באיטליה מדווחים כי אינטר הגיעה לסיכום על תשלום 13.5 מיליון יורו לרומא עבור החלוץ אדין דז'קו, שיחתום לשנתיים ויקבל כ-4 מיליון יורו לעונה. הג'אלורוסי הפחיתו בדרישות שלהם ואנטוניו קונטה יקבל את החלוץ אותו רצה בצ'לסי בעונה שעברה.

* ג'רום בואטנג לא מתכוון לוותר על מקומו בבאיירן מינכן: "אני רוצה להוכיח מחדש מה אני שווה אחרי העונה המאכזבת". הבווארים צירפו כזכור את המגנים הצרפתים בנז'מן פבאר ולוקאס הרננדז, שיכולים לשחק גם כבלמים.

* אחרי החלטתו של סימונה אינזאגי להישאר בלאציו, גוברים הדיווחים כי מרקו ג'אמפאולו יעזוב את סמפדוריה ויהיה מאמנה החדש של מילאן. במקרה כזה, ג'נארו גאטוזו עשוי להתמנות למאמנה של סמפ.

* נאפולי יצרה קשר עם דייגו קוסטה, חלוץ אתלטיקו מדריד והוא עשוי להיות "ההפתעה" שהבטיח נשיא המועדון אאורליו דה לורנטיס ועליה יכריז ביום שני. נשיא אתלטיקו אנריקה סרסו הגיב לדיווח הזה ואמר: "דייגו קוסטה נשאר".

* תומא מונייה מתקרב למנצ'סטר יונייטד. פריס סן ז'רמן דורשת 25 מיליון יורו על מגן נבחרת בלגיה, שנותן עדיפות לשדים האדומים לאחר שאמר בעבר כי הוא חולם לשחק במדיהם.

* גלאטסראיי החליטה לוותר על החלוץ קוסטאס מיטרוגלו, למרות הסכם השאלה עד 2020, והוא יחזור למארסיי שצפויה לשלוח אותו חזרה ליוון. אולימפיאקוס היא המועמדת המובילה לקלוט אותו.

* ליל ממשיכה לפעול להחתמתו של דודי לוקבאקיו, שחקן הכנף הבלגי שכבש 10 שערים במדי פורטונה דיסלדורף ושייך לווטפורד. סגנית אלופת צרפת רואה בו מחליף לכוכב ניקולא פפה שיימכר בקיץ הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully