וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין מאוריציו סארי לפפ גווארדיולה: מאבק תקשורתי באיטליה לגבי המאמן הבא של יובנטוס

כמה גופי תקשורת טוענים כי מאמן צ'לסי סיכם תמורת 7 מיליון יורו, אבל אחרים משוכנעים כי הקטלאני יגיע לאור האפשרות שמנצ'סטר סיטי תספוג עונש קשה מאופ"א

יוטיוב

בווידאו: אטאלנטה חוגגת העפלה לליגת האלופות

מי יהיה מאמנה הבא של יובנטוס? מאז ההודעה על סיום דרכו של מסימיליאנו אלגרי, שהוביל את המועדון לחמש אליפויות רצופות באיטליה ולשתי הופעות בגמר ליגת האלופות, התקשורת בארץ המגף עוסקת ללא הרף בסוגיה והדעות חלוקות. כלי תקשורת מרכזיים דוגמת קוריירה דלו ספורט, טוטוספורט וסקיי איטליה דיווחו כי מאוריציו סארי כבר סיכם את תנאיו, בעוד אתרים ועיתונים אחרים (לה סטמפה, בין היתר) ממשיכים לטעון כי פפ גווארדיולה הסכים לעזוב את מנצ'סטר סיטי לטובת חוזה ביובנטוס.

סארי בן ה-60, שהוביל את צ'לסי לזכייה בליגה האירופית ביום רביעי האחרון וסיים עונה ראשונה מחוץ לאיטליה, יחזור הביתה לחופשת מולדת ומחזיק בהצעות גם מרומא ומילאן. על פי דיווח של אלפרדו פדולה, עיתונאי המקורב לסארי ואחראי על תחום ההעברות ב"ספורט איטליה", סארי יגיע בטיסה פרטית לטורינו היום או מחר. סוכנו פאלי רמדאני נפגש עם מרינה גרנובסקאיה, המנהלת את צ'לסי מטעם רומן אברמוביץ', וגם סארי נפגש איתה כדי לסכם על עזיבה. המאמן ממתין לאישורו של הבעלים, בתקווה כי יסכים לשחררו ללא צורך של יובנטוס לשלם פיצוי של 6 מיליון יורו. החוזה עצמו כבר סוכם וסארי אמור לקבל כ-7 מיליון יורו לעונה אצל האלופה.

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. רויטרס
יקבל את ברכת הדרך מרומן אברמוביץ'? מאוריציו סארי/רויטרס

לעומת זאת, כמה מהספונסרים של יובנטוס, וביניהן חברת "אדידס", לוחצים על יובנטוס להביא את גווארדיולה ומוכנים לסייע בתשלום הפיצויים למנצ'סטר סיטי ובמימון חוזה העתק של המאמן הקטלאני. על פי חלק מהדיווחים, המגעים בין הצדדים החלו כבר במרץ וחוזה מקדים ולא מחייב נחתם לפני ההדחה של יובנטוס על ידי אייאקס ברבע גמר ליגת האלופות. גווארדיולה מודאג מההסתבכות האחרונה של אלופת אנגליה עם אופ"א, שעלולה להטיל סנקציות של הקפאת העברות בשני החלונות הקרובים או אפילו הרחקה מליגת האלופות לשנה או שנתיים.

במקרה כזה, גווארדיולה יוכל לנצל סעיף המאפשר לו לעזוב עד 15 ביוני אם הקבוצה לא מעפילה לליגת האלופות. אחת הטענות היא שנשיא יובה אנדראה אניילי ניצל את קשריו באופ"א כדי לדעת האם יש כוונה להעניש את מנצ'סטר סיטי, כדי שהוא יוכל להכין רשת ביטחון עבור פפ.

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, עם הגביע האנגלי. רויטרס
יובנטוס מכינה עבורו רשת ביטחון? פפ גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully