וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בספרד: חוסה אנטוניו רייס מת בתאונת דרכים כשהוא רק בן 35

שחקן סביליה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וארסנל לשעבר, איבד את חייו בתאונה קטלנית בגיל 35. על פי הממצאים הראשונים: רייס נהג במהירות מופרזת, איבד שליטה והרכב עלה באש. בן דוד אחד נהרג, השני במצב אנוש

מתוך יוטיוב

הלם בספרד: חוסה אנטוניו רייס, קשרה הנהדר של סביליה ונבחרת ספרד לשעבר, מת היום (שבת) בתאונת דרכים בסביליה כשהוא בן 35 בלבד.

רייס גדל בסביליה, אך כיכב גם בקבוצות פאר נוספות כמו ארסנל, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד. הוא גם רשם 21 הופעות בנבחרת ספרד והבקיע ארבעה שערים. רייס חזר לאחרונה לספרד ושיחק באקסטרמדורה אחרי תקופה קצרה בסין. רייס היה שחקן אהוב מאוד בסביליה, שהודיעה בחשבון הטוויטר שלה בעצב: "לא היינו יכולים להודיע על חדשות רעות יותר. הכוכב האהוב שלנו חוסה אנטוניו רייס מת בתאונת דרכים. נוח על משכבך בשלום".

אגב, בעונה שעברה היו באנגליה דיווחים על כך שרייס עשוי לחזור לארסנל כמעין עוזר מאמן לאונאי אמרי שאימן אותו בסביליה. רייס שיחק בגמר ליגת האלופות עם ארסנל שהפסידה 2:1 לברצלונה ב-2006. אחרי שעזב את ארסנל, רייס היה שותף לשתי זכיות עם אתלטיקו מדריד בליגה האירופית ועוד שלוש עם אונאי אמרי וסביליה.

רייס הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הבן הבכור חוסה אנטוניו משחק בקבוצת הילדים של לגאנס והוא ממערכת היחסים הקודמת של רייס, שהתחתן לפני כשנתיים עם נואליה לופס, ממנה יש לו שתי בנות קטנות.

חוסה אנטוניו רייס שחקן סביליה. רויטרס
היה אגדה בספרד. חוסה אנטוניו רייס/רויטרס

פרטי התאונה החלו להתבהר בהדרגה. רייס נסע יחד עם שני בני דודיו, ג'ונתן רייס וחואן מנואל קלדרון, על כביש A-376 לכיוון עיר הולדתו אוטררה ולאחר שהתאמן באלמנדרלחו עם קבוצתו אקסטרמדורה. בשלב מסוים, בשעה 11:45, ללא התנגשות עם רכב אחר, המרצדס בראבוס S550 של רייס שהייתה במהירות גבוהה מעל המותר, סטתה ממסלולה, נפלה מהכביש והחלה לעלות באש באזור אלקלה.

על פי ההערכות הראשוניות, רייס היה זה שנהג במרצדס ומאחוריו ישב בן דודו ג'ונתן. שניהם נותרו ברכב ומתו במקום. קלדרון, שהיה לצד הנהג, הצליח לצאת בכוחות עצמו, אבל עם כוויות קשות. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים ולמרות הדיווחים על מותו, עדיין נמצא בטיפול נמרץ.

באזור המדובר אין מקום של פניות חדות, הראות טובה והכביש רחב. לאור העובדה כי לא היה רכב אחר מעורב, העניין המרכזי הוא המהירות המופרזת, כשעל פי החקירה הראשונה העריכו כי רייס נסע קרוב ל-200 קמ"ש. החקירה תימשך ובשעות הקרובות תתבצע גם נתיחת הגופה כדי ללמוד עוד על התאונה הטרגית.

עוד באותו נושא

דקת דומייה לזכר רייס לפני גמר האלופות, ססק: "לא אשכח איך אירחת אותי בביתך"

לכתבה המלאה
רכבו השרוף של חוסה אנטוניו רייס. רויטרס
הרכב של רייס מפונה מזירת התאונה/רויטרס

סביליה מאשרת את הבשורה המרה בטוויטר

גם אתלטיקו לא שכחה

ראמוס עם ההספד שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully