וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הוואטסאפ עם סוארס וניימאר, הפיאסקו מול ליברפול: מסי מדבר

הארגנטינאי שנמצא עם הנבחרת התייחס לטראומה באלופות ("עשינו טעויות מגוכחות"), והגן על סוארס ("ביקרו אותו בגלל שעבר ניתוח")

יוטיוב

עולם הכדורגל כולו נושא עיניו לעבר גמר ליגת האלופות שייערך הערב (22:00) במדריד. אלא שליאו מסי, שהיה מרחק נגיעה מהגמר הזה, נמצא כעת בהכנות עם נבחרת ארגנטינה שלו לקראת טורניר הקופה אמריקה. אמש, הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה ערך ראיון נרחב שבו הוא סיכם את העונה, התייחס לכל הסוגיות סביב המועדון, הגן על סוארס ודיבר גם על נבחרת ארגנטינה.

ליאונל מסי ארגנטינה. AP
רוצה לקחת סוף סוף תואר עם ארגנטינה. מסי/AP

מסי חשף בראיון ש"יש לי קבוצת וואטסאפ עם סוארס וניימאר. ניימאר הוא פנומן. אנחנו עדיין מדברים, לקבוצה הזו יש שם שקשור לדרום אמריקה". מסי התייחס לביקורת על סוארס כשאמר: "אנשים מבקרים אותו מאז שהוא עבר את הניתוח. אמרו שהוא מעדיף את הקופה אמריקה על פני על פני גמר הגביע, אבל האמת היא שסוארס סוחב את הפציעה הרבה מאוד זמן. הוא שיחק עם כאבים ואחרי ליברפול הוא היה חייב לעבור ניתוח".

על המחשבות על פרישה עתידית: "ביום שלא אהנה מלשחק כדורגל, לא אשחק יותר. אני נהנה מהאימונים והמשחקים כמו שהייתי ילד. לא היה פשוט לעזוב הכל כדי לעבור לברצלונה. החלום שלי תמיד היה להיות כדורגלן ולהגיע לנבחרת".

על נבחרת ארגנטינה: "אני רוצה לסיים את הקריירה עם זכייה במשהו עם הנבחרת, אעשה ככל שביכולתי. אני אוהב להגיע לנבחרת, לחזור לרוסאריו ולראות את החברים שלי. יש לנו פה חבורה מאוד מאוחדת, שחקנים רוצים לבוא לנבחרת".

על המשחק הטראומטי מול ליברפול בחצי גמר האלופות: "הייתה לנו עונה נהדרת עד המשחק הזה. זה היה משחק מביש. עשינו טעויות מגוחכות. הם היו יותר נחושים ובאו עם גישה יותר טובה".

על התחושות אחרי הפסדים: "אחרי שנולד טיאגו זה הכניס אותי לפרופורציות. פעם אחרי הפסדים הייתי מסתגר בחדר, לא רוצה לאכול שום דבר מהדיכאון. היום אני מגיע הביתה, רואה את הילדים שלי ואת אנטונלה וזה מכניס אותי לפרופורציות בחיים".

עוד באותו נושא

אנטוניו קונטה מונה רשמית למאמן אינטר, אוהדי יובנטוס זועמים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully