וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם - ליברפול: הארי קיין בהרכב, לוקאס מורה על הספסל

החלוץ האנגלי, שנפצע במשחק הראשון מול מנצ'סטר סיטי ברבע הגמר, חוזר ישר ל-11 של פוצ'טינו, הברזילאי, שכבש שלושער מול אייאקס, בחוץ. רוברטו פירמינו ב-11 של ליברפול (22:00, ספורט 5)

יוטיוב

ליברפול או טוטנהאם? מי תזכה בליגת האלופות 2019? את התשובה לכך נקבל בעוד מספר שעות כאשר שתי האימפריות האנגליות תיפגשנה באצטדיון וונדה מטרופוליטנו במדריד (22:00, ערוץ הספורט). מדובר בדרבי אנגלי שני בהיסטוריה של גמר ליגת האלופות וגם בדרבי אנגלי שני העונה בגמר אירופי, אחרי שברביעי האחרון צ'לסי הביסה 1:4 את ארסנל בגמר הליגה האירופית. לפחות על הנייר, לליברפול יש יתרון: היא ניצחה העונה את טוטנהאם בליגה פעמיים באותה תוצאה (1:2), וגם המאזן ההיסטורי בין הקבוצות עומד לצידה עם 79 ניצחונות לעומת 48 הפסדים ו-43 תוצאות תיקו ב-170 מפגשים. גם בסוכנויות ההימורים היא מסומנת כפייבוריטית גדולה, וזאת לאור העונה הנהדרת שלה במהלכה הרשימה ואף נאבקה ראש בראש על אליפות אנגליה עם מנצ'סטר סיטי. אז עד שהמשחק הזה יתחיל אנחנו נלווה אתכם במהלך היום עם כל הדיווחים לקראת המשחק הגדול.

צפו בשידור החי מחוץ לאצטדיון וונדה מטרופוליטנו

20:47: פורסמו ההרכבים

הארי קיין, שלא שיחק מאז ה-0:1 מול מנצ'סטר סיטי ברבע הגמר (קרוב לחודשיים), חוזר היישר להרכב של מאוריסיו פוצ'טינו בעוד לוקאס מורה על הספסל. יונג מין סון בהרכב. בליברפול אין הפתעות גדולות ורוברטו פירמינו, שסבל מפציעה, פותח.

הרכב טוטנהאם: הוגו לוריס, קיירן טריפייר, טובי אלדרווירלד, יאן ורטונגן, דני רוז, מוסא סיסוקו, הארי ווינקס, דלה עלי, כריסטיאן אריקסן, יונג מין סון, הארי קיין.

הרכב ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ואל מאטיפ, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ויינאלדום, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
חוזר ישר להרכב. קיין/רויטרס

20:03: אוהדי טוטנהאם יאחרו לשריקת הפתיחה?

מאות מאוהדי התרנגולים, ששילמו 559 ליש"ט על טיסת צ'ארטר למדריד, עוכבו למשך לא פחות משבע שעות על מסלול ההמראה בלונדון וינחת במדריד שעה וחצי לפני שריקת הפתיחה.

19:47: מדינה שלמה מחזיקה אצבעות לסון

על פי הערכות, כ-22 מיליון דרום קוריאנים יתעוררו ב-4 לפנות בוקר כדי לראות את אלילם יונג מין סון משחק עם טוטנהאם בגמר ליגת האלופות. הקוריאני הראשון שהיה במעמד הזה הוא פארק ג'י סונג, שהפסיד עם מנצ'סטר יונייטד לברצלונה לפני עשור.

19:43: עיתונאי צרפתי עושה היכרות עם אוהדי ליברפול

19:40: אוהדי ליברפול עם שירת You'll Never Walk Alone

ועוד קצת

19:20: ג'יימי קראגר לא ידע שהוא בשידור חי

19:11: שחקן סאות'המפטון צ'רלי אוסטין יהיה בעד ליברפול ופירמינו

19:04: אוהדי ליברפול מסתלבטים על מסי

18:45: השוואה סטטיסטית בין מאנה וסון

17:45: אוהדי ליברפול עושים שמח

17:40: אוהדי ליברפול חוגגים עם "יורגן קלופ"

טריי יאנג כוכב אטלנטה הוקס מפגין ביצועים על כר הדשא במדריד

10:45: שחקני טוטנהאם עם המשפחות שלהם

אוהדי טוטנהאם. רויטרס
הוכו ללא סיבה במדריד. אוהדי טוטנהאם/רויטרס

10:15: אלימות נגד אוהדי טוטנהאם בפאב במדריד

תקרית אלימה נרשמה אמש באחד הפאבים במדריד לקראת המשחק הגדול. כ-50 אוהדי הספרס שהגיעו למקום, שתו ועשו אווירה טובה, הוכו על ידי השוטרים המקומיים. לפחות על פי הסרטון למטה נראה שללא סיבה נראית לעין.

10:00: מוחמד סלאח רוצה שהארי קיין ישחק

מוחמד סלאח כוכב ליברפול חווה טראומה בגמר בשנה שעברה כשנפצע בכתפו במפגש מול ריאל מדריד ונאלץ להתחלף. סלאח התייחס לשאלה האם לדעתו הארי קיין, החלוץ שחזר מפציעה ארוכה, צריך לפתוח במדי טוטנהאם היריבה ואמר: "אני מעדיף שהוא ישחק, זו תחרות טובה".

09:50: אוהדי ליברפול צובעים את מדריד באדום ומספקים אווירה מחשמלת

09:45: השיר החדש לכבוד סאדיו מאנה בהשראת להקת אבבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully