וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.6: ברצלונה סימנה מגן שמאלי, טרייד מסקרן בין יובנטוס ואינטר?

הקטלאנים רוצים את ג'וניור מבטיס, איקרדי ודיבאלה עשויים להחליף קבוצות, יונייטד וארסנל נאבקות על מונייה, מי יחליף את הזאר? וגם: המאמן שפוטר ארבע שעות אחרי מינויו

יוטיוב

בווידאו: אימון נבחרת ברזיל לקראת הקופה אמריקה

העברות

* צ'אבי אלונסו, קשר העבר האגדי של ליברפול, ריאל מדריד ובאיירן מינכן, מונה למאמן קבוצת המילואים של מועדון נעוריו ריאל סוסיאדד.

* ז'ורז'ה ז'סוס, מאמן בנפיקה וספורטינג ליסבון לשעבר, מונה למאמנה החדש של פלמנגו הברזילאית. המאמן בן ה-64 יהיה האירופי הראשון של המועדון מאז קנדידו דה אוליביירה (גם הוא בפורטוגלי) ב-1950.

* בשיקטאש מינתה את עבדוללה אבצ'י למאמנה החדש, עם חוזה לשלוש שנים. אבצ'י בן ה-55 אימן בחמש השנים האחרונות את סגנית האלופה איסטנבול בשאקשהיר ולפני כן עבד שנתיים בנבחרת טורקיה.

* סביליה הודיעה על הסכם עם נאנט על רכישתו של הבלם הברזילאי, דייגו קרלוס (26). הבלם עדיין לא חתם רשמית, אבל צפוי לעשות זאת בקרוב ולשתף פעולה בעונה הבאה עם מונס דאבור.

* ריאל מדריד השאילה לעונה נוספת את קשרה בן ה-20, אוסקר, ללגאנס.

* דינמו מוסקבה שילמה 5.5 מיליון יורו כדי לרכוש את סבסטיאן שימנסקי, הכישרון הצעיר של ליגה ורשה ונבחרת פולין.

* שטרסבורג, מחזיקת גביע הליגה בצרפת, השלימה את רכישתו של הבלם לאמין קונה (30) ששיחק אצלה העונה כמושאל מסנדרלנד. קונה חתם לשנתיים.

* סולימאן עבדולאי, שחקן הכנף בן ה-22 של אוניון ברלין, ימשיך עם הקבוצה לבונדסליגה. אחרי ששיחק במדיה כמושאל, העולה החדשה רכשה את כרטיסו מבראונשווייג תמורת חצי מיליון יורו.

* צסק"א סופיה החתימה את אקס ווטפורד ונבחרת איטליה (הופעה אחת), שחקן ההתקפה בן ה-28 דייגו פאבריני, אחרי שסיים את חוזהו בבוטושאני הרומנית.

* הזייה תוצרת טורקיה: ארבע שעות אחרי שמינתה את איברהים אוזולמז כמאמנה החדש והציגה אותו חותם על החוזה, קסימפאשה הודיעה על פרידה ממנו. הסיבה: חוסר הסכמה בנוגע למבנה הצוות המקצועי.

* מיצ'ל מונה למאמן ווסקה שנשרה לליגת המשנה בספרד. המאמן בן ה-43 אימן את ראיו וייקאנו עד מרץ האחרון.

שמועות

* ברצלונה מנסה לצרף מגן שמאלי שיתחרה עם ג'ורדי אלבה. השם האחרון שהוזכר כמועמד הוא ג'וניור בן ה-22 מבטיס, בו מעוניינות גם ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי. סעיף השחרור שלו עומד על 60 מיליון יורו, אולם על פי "ספורט" בטיס צפויה להסכים גם למחצית הסכום.

* צ'לסי עדיין מקווה שפיפ"א תסיר מעליה את איסור ההעברות. במקרה כזה, היא עשויה לפנות לברצלונה בנוגע לפיליפה קוטיניו, שעשוי להחליף את אדן הזאר.

* על פי "מירור", ארסנל יצרה קשר עם פריס סן ז'רמן בניסיון לרכוש את תומא מונייה, אולם מנצ'סטר יונייטד עשויה להיכנס לתמונה ולהציע סכום גבוה יותר.

* "גאזטה דלו ספורט" מדווח שמאמן אינטר החדש אנטוניו קונטה דרש מהנהלת הקבוצה למכור את מאורו איקרדי בקיץ, וזאת כתנאי להגעתו. יובנטוס, אתלטיקו מדריד ופריס סן ז'רמן הן הקבוצות שעשויות לרכוש את הארגנטינאי. בו בזמן, דווח על עסקה אפשרית בין הנראזורי ויובנטוס, במסגרתה יעבור פאולו דיבאלה לאינטר ואיקרדי יעשה את הדרך ההפוכה.

* על פי "לה רפובליקה, סימונה אינזאגי עשה אחורה פנה והחליט להישאר בלאציו. מחזיקת הגביע תעניק לו חוזה חדש עד 2021.

* בספרד מדווחים שאם ריאל מדריד לא תצליח להחתים את פול פוגבה או כריסטיאן אריקסן, היא תנסה להנחית את מיראלם פיאניץ' הבוסני, קשרה של יובנטוס.

* טאנגי אנדומבלה מסתמן כאחד המללפונים הלוהטים של הקיץ. קשר ליון על הכוונת של טוטנהאם, יובנטוס, ריאל מדריד ומנצס'טר סיטי.

* ולנסיה מוכנה לשלם 8 מיליון שקל עבור חאבייר צ'יצ'אריטו הרננדס, חלוצה המקסיקני של ווסטהאם.

* ב"סאן" טוענים שמנצ'סטר סיטי החלה במו"מ עם בנפיקה לרכישתו של ילד הפלא ז'ואאו פליקס. המחיר: 110 מיליון יורו.

* עוד לפני גמר ליגת האלופות: ב"דיילי סטאר" מדווחים שליברפול כבר עובדת על רכש לעונה הבאה, והיא העבירה מסר לסוכן של ניקולא פפה לפיו היא מוכנה לשלם לליל 75 מיליון יורו עבורו.

* ב"טוטוספורט" טוענים שמנצ'סטר סיטי נחושה להשיג את ז'ואאו קאנסלו מיובנטוס (25) והגישה הצעה של 55 מיליון יורו תמורת המגן הימני. גם אם הגברת הזקנה תסרב, סיטי צפויה להגיש הצעות נוספות וגבוהות יותר עד שהצעה כלשהי תתקבל.

מתייס דה ליכט שחקן אייאקס חוגג שער. רויטרס
לא נרתע מהעובדה שיונייטד לא תשחק בליגת האלופות. מתייס דה ליכט/רויטרס

* הפייבוריטית להחתמת אדריאן ראביו היא מנצ'סטר יונייטד, שהפכה על פי "מונדו דפורטיבו" את קשרה של פריס סן ז'רמן למטרת הרכש המרכזית שלה הקיץ. אם יגיע, ראביו בן ה-24 יעבור בהעברה חופשית.

* ועוד יונייטד: ב"טלגרף" טוענים שמתייס דה ליכט מסר לשדים האדומים שהוא יקבל החלטה על עתידו בקרוב, ומרגישים שלהולנדי יש רצון אמיתי להגיע לאולד טראפורד וזאת למרות שהקבוצה לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות.

* נאפולי רוצה לצרף את ג'רארד דאולופאו ומוכנה להציע לווטפורד גם את הקשר אמאדו דיאוורה כדי להפחית את הסכום שדורשת הקבוצה האנגלית: 30 מיליון יורו.

* ברטלומיי דרגובסקי, השוער הפולני בן ה-21 שסיפק חצי עונה מדהימה כמושאל באמפולי אבל לא הצליח למנוע ירידה, קרוב לעבור לסאות'המפטון שתשלם 10 מיליון יורו לפיורנטינה המחזיקה בכרטיסו.

* אסטון וילה מנסה להשלים עסקת חליפין עם יריבתה העירונית בירמינגהאם, במסגרתה הקשר הספרדי חוטה (27) יצטרף לעולה החדשה לפרמיירליג ואילו גארי גארדנר יעבור ליריבה בתוספת 4 מיליון ליש"ט.

* בצ'ילה טוענים כי מנואל איטורה, הקשר בן ה-34 ששוחרר ממכבי חיפה, עשוי לחזור למדינה שלו ולחתום באוניברסידד דה צ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully