וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סרינה וויליאמס ונאומי אוסקה הודחו בסיבוב השלישי

האמריקאית הפסידה 6:2, 7:5 לקנין, אוסקה נוצחה על ידי סיניאקובה. דג'וקוביץ' לא התקשה, גם תים וזברב בשמינית הגמר

עריכת וידאו: מתן חדד

הסיבוב השלישי ברולאן גארוס יינעל היום (שבת) כשבמוקד המדורג 1 בטורניר, נובאק דג'וקוביץ', ינסה להעפיל אל שלב שמינית הגמר. סשה זברב המדורג חמישי איבד יתרון של שתי מערכות, אך ניצח את דושאן לאיוביץ'. בנשים, סימונה האלפ האלופה המכהנת טיילה לשמינית הגמר עם ניצחון קל על צורנקו.

אגב, חלוקת המדינות מהן מגיעים השחקנים (הגברים) לשמינית הגמר עומדת על:

3 ארגנטינאים
2 גרמנים
2 שוויצרים
2 צרפתים
1 ספרדי
1 יפני
1 יווני
1 רוסי
1 אוסטרי
1 איטלקי
1 סרבי

סשה זברב. רויטרס
התקשה בדרך לשמינית הגמר. זברב/רויטרס

גברים

הראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' לא התקשה במיוחד מול סלבאטורה קארוסו האיטלקי המפתיע (147) ונזקק לשעתיים ועוד שש דקות בלבד כדי לנצח אותו 3:6, 3:6, 2:6 ולעלות לשמינית הגמר. נולה יתמודד בשמינית הגמר מול יאן לנארד שטרוף. המדורג 45 בעולם נזקק לארבע שעות ועוד 25 דקות על מנת להכריע את בורנה צ'וריץ' (15) בתום דרמה ענקית, אולי הגדולה ביותר בטורניר עד כה. שטרוף הצליח לחזור פעמיים מפיגור מערכה בדרך ל-6:4, 1:6, 6:4, 6:7 (1), 9:11. שני השחקנים כבר היו מותשים לחלוטין בסיום כששטרוף מכריע את המשחק עם בקהנד לאורך הקו אחרי דרופ שוט לא מספיק טוב של צ'וריץ', שלפני כן גם לא הצליח להגיע לכדור גבוה בבקהנד. עבור הגרמני, שנהנה מתמיכה אדירה במגרש 14, זו העלייה הראשונה אי פעם לשמינית גמר בטורניר גרנד סלאם.

דומיניק תים (4), הפינליסט מהשנה שעברה, שמט מערכה מול פאבלו קואבס האורוגוואי המסוכן, אבל הצליח לעבור אותו אחרי שעתיים ו-36 דקות עם 3:6, 6:4, 2:6, 5:7. תים סיים את המשחק עם 5 אייסים ו-29 ווינרים. האוסטרי יפגוש בשמינית הגמר את גאל מונפיס (14), שניצח 3:6, 2:6, 3:6 את בן ארצו אנטואן הואנג המפתיע.

בפעם הקודמת שסשה זברב (5) פגש את דושאן לאיוביץ' הסרבי (30) ברולאן גארוס הוא הזדקק לחמש מערכות ולכמעט 3 שעות וחצי כדי לגבור על הסרבי בסיבוב השני לפני שנה. היום הגרמני פתח מצוין עם 0:2 במערכות, אבל איבד שליטה במשחק וניצח בקושי 4:6, 2:6, 6:4, 6:1, 2:6. זברב יפגוש בשמינית הגמר את פאביו פוניני האיטלקי (9) שניצח את רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי (18)
6:7 (5), 4:6, 6:4, 1:6.

חואן מרטין דל פוטרו (8) לא ממש התקשה בדרכו אל שמינית הגמר. הארגנטינאי, שהגיע בשנה שעברה לחצי הגמר בפריס, נזקק לקצת יותר משעתיים כדי לנצח 4:6, 4:6, 0:6 את ג'ורדן תומפסון (69). בסיבוב הבא מחכה לדלפו מפגש עם קארן חצ'אנוב הרוסי (10), שהצליח לעלות שנה שנייה ברציפות לשמינית הגמר בפריס. חצ'אנוב עשה את זה עם 1:6, 4:6, 3:6 מול מרטין קליז'אן הסלובקי (55)..

סטפנוס ציציפאס היווני המצוין גבר על פיליפ קראינוביץ' הסרבי 5:7, 3:6, 7:6 (5), 6:7 (5) ויפגוש בשמינית הגמר את את סטן ואוורינקה (28), שבעצמו ניצח במשחק שהופסק אתמול 6:7 (5), 6:7 (4), 6:7 (8) את גריגור דימיטרוב (46) במשחק שנמשך בסך הכול שלוש שעות ועוד 20 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
בקלות. סימונה האלפ/רויטרס

נשים

אלופת השנה שעברה סימונה האלפ (3) פגשה בפעם השביעית בקריירה שלה את לסיה צורנקו האוקראינית (27) ולא התקשתה להשיג ניצחון שביעי ולהישאר מושלמת מולה עם 2:6, 1:6 קליל. הרומניה שלטה באופן טוטאלי במשחק, ניצלה את כל נקודות השבירה שלה ובעיקר נהנתה מ-28 טעויות בלתי מחוייבויות של יריבתה שניצלה מבייגל במערכה השנייה (0:6). האלפ תפגוש בשמינית הגמר את איגה שביונטק. הפולנייה, שרק אתמול חגגה את יום הולדתה ה-18, רשמה הישג אדיר כשעלתה לשמינית הגמר. שביונטק, שמדורגת 104 בעולם, חזרה מפיגור מערכה ל-6:0, 3:6, 3:6 מול מוניקה פויג הפורטו ריקנית (59). שביונטק מתמודדת בסך הכול בפעם השנייה בטורניר גרנד סלאם אחרי שהגיעה לסיבוב השני באליפות אוסטרליה בתחילת השנה וכבר היא רושמת כזה הישג אדיר. בשנה שעברה היא זכתה בווימבלדון לנערות ובטורניר הזוגות לנערות עם קייטי מקנאלי האמריקאית.

נאומי אוסקה הייתה קרובה להדחות בשני המשחקים הראשונים שלה, אבל פעמיים הצליחה להתאושש, לחזור מפיגור מערכה ולנצח. היום היפנית, המדורגת ראשונה בעולם, כבר לא הצליחה לעשות את זה והודחה בסיבוב השלישי על ידי קטרז'ינה סיניאקובה הצ'כית (42 בעולם) אחרי הפסד 6:4, 6:2 בתום שעה ו-19 דקות בלבד של משחק. סיניאקובה, שבשנה שעברה הגיעה לסיבוב השלישי ברולאן גארוס, קבעה את תוצאת השיא שלה בטורנירי גרנד סלאם, אוסקה מנגד נועלת עונת חימר לא מוצלחת ותתחיל בקרוב כבר בהכנות לדשא. בשמינית הגמר תשחק סיניאקובה נגד מדיסון קיז (14), שניצחה 3:6, 7:6 (5), 4:6 את אנה בלינקובה הרוסייה (117).

סרינה וויליאמס, אלופת הטורניר שלוש פעמים בעבר ומי שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם, סיימה את דרכה בטורניר כבר בסיבוב השלישי. האמריקאית, שנראתה רע מאוד במערכה הראשונה של הסיבוב הראשון והצליחה לשרוד ואז הייתה טובה יותר בסיבוב השני, לא יכלה לבת ארצה סופיה קנין בת ה-20 והפסידה לה 6:2, 7:5 בתום משחק של שעה ועוד 33 דקות. קנין קבעה את הישג השיא שלה בטורניר גרנד סלאם עם העלייה לשמינית הגמר. בשמינית הגמר מחכה לקנין אשלי בארטי (8), שניצחה די בקלות 3:6, 1:6 את אנדראה פטקוביץ' הגרמנייה (69).

אליונה בולסובה זדוינוב הספרדייה בת ה-21 רשמה הישג אדיר כשעלתה לשמינית הגמר. בולסובה זדוינוב, שמדורגת 137 בעולם והגיעה לטורניר כאלמונית מוחלטת, ניצחה 2:6, 5:7 את יקטרינה אלכסנדרובה הרוסייה (58) אחרי שעה ועוד 24 דקות. הספרדייה תפגוש בשמינית הגמר את אמנדה אניסימובה האמריקאית בת ה-17, שמדורגת במקום ה-51 בעולם. אניסימובה סגרה סיפור אחרי שעה ועוד 42 דקות וניצחה 6:7 (6), 4:6 את אירינה קמליה בגו הרומנייה הוותיקה, שמדורגת במקום ה-116 בעולם.

סופיה קנין טניסאית אמריקאית. רויטרס
הישג השיא שלה בטורניר גרנד סלאם. קנין/רויטרס
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
זה עדיין לא זה. סרינה וויליאמס/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ' מודה לקהל/רויטרס
איגה שביונטק טניסאית פולנייה. GettyImages
הישג ענק. שביונטק/GettyImages
אמנדה אניסימובה טניסאית אמריקאית. AP
שמינית גמר כבר בגיל 17. אניסימובה/AP
בורנה צ'וריץ' טניסאי קרואטי. GettyImages
אכזבה קשה. צ'וריץ'/GettyImages
יאן לנארד שטרוף טניסאי גרמני. GettyImages
איזו דרמה ענקית. שטרוף/GettyImages
קארן חצ'אנוב טניסאי רוסי. AP
חצ'אנוב/AP
נאומי אוסקה טניסאית יפנית. רויטרס
תתחיל להתכונן לעונת הדשא. אוסקה/רויטרס
קטרז'ינה סיניאקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
עלתה לשמינית הגמר בגרנד סלאם לראשונה בקריירה. סיניאקובה/רויטרס
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
חוגג עלייה לשמינית הגמר. ואוורינקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully