וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.5: ריאל מדריד קיבלה דחיות על הזאר ופליקס, "גריזמן חתם בברצלונה כבר במרץ"

הבלאנקוס קיבלו שתי דחיות, בספרד טוענים ש"יש הוכחות" לחוזה בין בארסה לצרפתי, מצוקה כלכלית מסבכת את ארסנל, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי לא מגיעות להסכמות על סאנה, אריאן רובן רומז על עתידו

יוטיוב

בווידאו: אימון נבחרת ברזיל לקראת הקופה אמריקה

העברות

* כצפוי, אינטר הודיעה היום רשמית על מינויו של אנטוניו קונטה למאמן הקבוצה, האיטלקי בן ה-49 יירש את לוצ'יאנו ספאלטי עם חוזה עתק לשנתיים. לידיעה המלאה

* ווסטהאם הודיעה רשמית על רכישתו של רוברטו, השוער הספרדי בן ה-33, שמגיע מאספניול בהעברה חופשית.

* ראן מימשה את האופצייה שהייתה לה ורכשה מטורינו את אמבאי ניאנג תמורת 15 מיליון יורו. הצרפתי-סנגלי כבש בעונה החולפת 11 שערי ליגה במדי ראן, עת שיחק בה כמושאל.

* נוריץ' הודיעה על שאילתו של פאדי רוברטס ממנצ'סטר סיטי לעונה אחת. הקשר בן ה-22 שיחק בעונה החולפת כמושאל בג'ירונה הספרדית.

* אוניון ברלין שעלתה לבונדסליגה הראשונה בגרמניה בפעם הראשונה, כבר הספיקה לצרף שני שחקני קישור חדשים: פלוריאן פלקר שהגיע מהארטברג ומנואל שמידבאך שהצטרך מהאנובר.

שמועות

* בספרד טוענים: ריאל מדריד קיבלה שתי דחיות. "ספורט" מדווח שהבלאנקוס ה"לחוצים" הציעו לבנפיקה 80 מיליון יורו על ז'ואאו פליקס, בעסקה שכוללת שנת השאלה לקבוצה הפורטוגלית, אבל ההצעה נדחתה (כשבנפיקה מקווה להוציא על הכוכב העולה 200 מיליון יורו). כמו כן, ב"אס" מדווחים ש"צ'לסי מערימה קשיים על השלמת העסקה של אדן הזאר", ודחתה את ההצעה על הבלגי, מה שידחה את הגעתו במספר ימים. באנגליה פורסם שצ'לסי דחתה הצעה על סך 120 מיליון יורו.

* חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו טוען שהוא רוצה לחזור לשחק בקבוצת נעוריו בארגנטינה: "אני יודע מה רוצים אוהדי אינדפנדיינטה, אבל יש לי חוזה בסיטי, ואני מנסה להתרכז בשנתיים שעוד נותרו לי. אחר כך נראה, אבל ברור שאינדפנדיינטה זו העדיפות שלי".

* תוכנית הרדיו הספרדית "El Larguero" מרשת "SER " מדווחת: "אנטואן גריזמן חתם בברצלונה כבר בחודש מרץ", ואף טוענת שיש בידיה הוכחות למהלך. הטענה היא שהשיחות בין גריזמן לבארסה החלו בנובמבר. כידוע, לצרפתי יש חוזה באתלטיקו מדריד עד יוני 2020 עם סעיף שחרור של 200 מיליון יורו, אבל בחודש יולי הקרוב המחיר יורד ל-120 מיליון יורו, ואז לכאורה ההודעה תצא באופן רשמי. גריזמן כבר הודיע שהוא עוזב את אתלטיקו.

* "דיילי מייל" מדווח: ארסנל בבעיה כלכלית אחרי ששוב לא העפילה לליגת האלופות. המשמעות: לאונאי אמרי יהיו רק 45 מיליון ליש"ט לרכש בניסיון להיבנות מחדש הקיץ. המאמן קיווה לרכוש את ווילפריד זאהה (שמחירו מוערך ב-80 מיליון ליש"ט), אך לא יוכל. ארסנל קיוותה לרכוש את ג'יימס מדיסון מלסטר, אך התבשרה שמחירו 60 מיליון ליש"ט. גם התקווה לרכוש מלייפציג את גאיו אופמקנו, בלם צרפת הצעירה, נגוזה לאור מחירו (65 מיליון ליש"ט), והקבוצה תיאלץ להסתפק בראיין פרייז'ר מבורנמות' (30 מיליון). מי שצפוי לעזוב הוא מסוט אוזיל, שמרוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע (הכי הרבה בקבוצה), והמועדון יודע שהוא יצטרך להשתתף במשכורת שלו. גם הנריק מחיטריאן ושקודראן מוסטאפי מועמדים לעזוב.

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
כנראה יגיע, השאלה מתי, ובכמה. הזאר/רויטרס
מסוט אוזיל שחקן ארסנל. GettyImages
350 אלף ליש"ט לשבוע. אוזיל/GettyImages
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. קובי אליהו
הנה, זה מגיע. גריזמן/קובי אליהו

שמועות

* בצרפת מדווחים שבאייר לברקוזן מעוניינת בפלוריאן תובאן, הקיצוני המצוין של מארסיי שכבש 19 שערים בעונה החולפת. מחירו: כ-40 מיליון יורו.

* המו"מ בין מנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן בנוגע ללירוי סאנה, נתקל בקשיים. לפי דיווח בגרמניה, האנגלים דחו הצעה ראשונה של 80 מיליון יורו והגרמנים מתלבטים אם להגיש הצעה נוספת. נשיא באיירן, אולי הנס, אמר אתמול: "אני חושב שמבחינה כספית זה הולך להיות מאוד קשה".

* על פי "קוריירה דלו ספורט", אינטר קרובה לצרף את אדין דז'קו מרומא. הבוסני בן ה-33 צפוי לעלות כ-19 מיליון יורו.

* מרקוס יורנטה שלא נמצא בתכניות של זינדין זידאן בריאל מדריד, מעניין מאוד את סביליה וגם את אתלטיקו מדריד. יחד עם זאת, ב"אל קונפדינסיאל" טוענים שהבלאנקוס דורשים כ-50 מיליון יורו מקבוצות ספרדיות - סכום שסביליה ואתלטיקו כנראה לא יסכימו לשלם.

* אריאן רובן שעזב את באיירן מינכן, שפך מעט אור על עתידו: "יש לי ארבע אפשרויות כרגע. יפן וארה"ב על הפרק, אבל יש לי גם הצעה מקבוצה גדולה באירופה והצעה מהולנד".

* גארי קייהיל שסיים את חוזהו בצ'לסי והוזכר כמועמד לקבוצות הגדולות בטורקיה, אמר: "יש לי הרבה זמן לקבל החלטה ואני לא רוצה למהר. אני מאמין שאשאר בפרמיירליג".

מרקוס יורנטה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
50 מיליון יורו? יורנטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully