וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי ספארובה פרשה מטניס ברולאן גארוס: "יש לי המון זיכרונות נהדרים"

הצ'כית, שדורגה בשיאה במקום החמישי בעולם, הגיעה לגמר ב-2015 וזכתה פעמיים בטורניר הזוגות, נפרדה מהטניס בטקס במגרש המרכזי בפריס

עריכת וידאו: מתן חדד

לוסי ספארובה נפרדה מהטניס בטקס מיוחד שארגנו לכבודה במגרש המרכזי בפריס, פיליפ שאטרייה. הצ'כית בת ה-32, שדורגה בשיאה במקום החמישי בעולם ונמצאת היום במקום ה-69, הגיעה לגמר רולאן גארוס לפני ארבע שנים והפסידה שם לסרינה וויליאמס. בנוסף, היא זכתה בחמישה תארי גרנד סלאם בזוגות - כולל פעמיים ברולאן גארוס (2015 ו-2017). ספארובה גם זכתה חמש פעמים בגביע הפדרציה עם נבחרת צ'כיה (2011, 2012, 2014, 2015 ו-2018). היום, כאמור, היא זכתה לטקס מיוחד.

ספארובה קיבלה כרטיס חופשי לטורניר הזוגות ושיתפה שם פעולה עם דומיניקה ציבולקובה, כשהשתיים מודחות אתמול בסיבוב הראשון. זה היה המשחק האחרון בקריירה שלה. "אני שוב בוכה", אמרה ספארובה בנאום שלה במגרש המרכזי, "זה המגרש האהוב עליי בעולם, יש לי המון זיכרונות נהדרים מהמקום הזה. אני שמחה שהצלחתי לשחק את המשחק האחרון שלי ברולאן גארוס כי זה היה טורניר מיוחד בשבילי. תמיד היה כאן קהל נהדר ותמיד אהבתי להגיע לפריס. תודה לך, פריס, אני אוהבת אותך".

סרינה וויליאמס דיברה על ספארובה הפורשת אחרי הניצחון שלה היום ואמרה: "שיחקתי נגדה הרבה פעמים והיא תמיד הייתה יריבה חזקה. אני שמחה שיכולתי לשחק נגדה בגמר רולאן גארוס, זה היה משחק בלתי נשכח".

עוד בנושא:

סרינה וויליאמס עלתה לסיבוב השלישי, נאומי אוסקה ניצחה את גרבינייה מוגורוסה בתום דרמה

לוסי ספארובה טניסאית צ'כית. GettyImages
ספארובה הנרגשת/GettyImages
לוסי ספארובה טניסאית צ'כית. GettyImages
ספארובה מקבלת מגן הוקרה מיוחד מהטורניר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully