וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: נדאל התקשה ואיבד מערכה, אבל הצליח לנצח את גופן

האלוף לא טייל הפעם, אבל גבר על הבלגי 1:6, 3:6, 6:4, 3:6. גם פדרר עלה לשמינית הגמר אחרי 3:6, 1:6, 6:7 (8) על רוד הנורבגי

עריכת וידאו: מתן חדד

הסיבוב השלישי ברולאן גארוס יצא לדרך היום (שישי). בגברים לא היו הפתעות: רוג'ר פדרר השיגו את הכרטיסים לשמינית הגמר. אצל הנשים גרבינייה מוגורוסה העפילה אל 16 הגדולות אחרי שניצחה את אלינה סביטולינה. קרולינה פלישקובה הודחה על ידי פטרה מארטיץ', וגם סלואן סטיבנס ניצחה והעפילה לשלב הבא.

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
לא התקשה נגד רוד הבן. רוג'ר פדרר/רויטרס

גברים

אלוף הטורניר 11 פעמים בעבר, כולל כמובן בשנה שעברה, רפאל נדאל, פתח את הטורניר עם שני ניצחונות נינוחים מאוד מול יאניק הנפמן ויאניק מאדן הגרמנים. היום ציפה לו אתגר קשה בהרבה בדמותו של דויד גופן הבלגי (27), שהצליח להלחיץ אותו מעט, אבל רק היה רק כמעט. זה התחיל בדיוק כפי שנראו הניצחונות הקודמים של נדאל בטורניר, עם 1:6 קליל במערכה הראשונה ו-3:6 קצת פחות קליל, אבל לא קשה מדי בשנייה. במערכה השלישית גופן נכנס לקצב והרשים מאוד בדרך ל-4:6 מפתיע, אבל השור ממאיורקה חזר לעצמו במהירות וסגר עניין עם 3:6 במערכה הרביעית בדרך לניצחון אחרי כמעט שלוש שעות. נדאל יפגוש בשמינית הגמר את חוסה איגנסיו לונדרו הארגנטינאי (78 בעולם) שניצח אחרי חמש מערכות את קורנטן מוטה הצרפתי 2:6, 6:3, 4:6, 7:5, 4:6.

ברולאן גארוס 2001 כריסטיאן רוד הנורבגי פרש במהלך הסיבוב הראשון כשהיה בפיגור 6:1, 3:1 נגד סארגיס סרגסיאן. אותו סרגסיאן פגש בסיבוב השני את רוג'ר פדרר, שניצח אותו 7:9 במערכה החמישית והגיע בפעם הראשונה בקריירה לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם. 18 שנה אחרי, פדרר פגש את הבן של כריסטיאן, קספר, בסיבוב השלישי באותו טורניר ממש במעין סגירת מעגל. אבל המאסטרו השוויצרי היה גדול על הנורבגי בן ה-20 וניצח אותו 3:6, 1:6, 6:7 (8) בדרך לשמינית הגמר, שם הוא יפגוש את ליאו מאייר הארגנטינאי שניצח את ניקולא מאהו הצרפתי 6:3, 6:7 (3), 4:6, 6:7 (3).

סטפנוס ציציפאס (6) אמנם שמט מערכה בסיבוב השני, אבל גם כך הצליח להשיג את הכרטיס לשלב הבא. הוא ינעל את יום המשחקים בפיליפ שאטרייה כשישחק נגד פיליפ קראינוביץ' הסרבי בן ה-27, שמדורג 60 בעולם אחרי שסבל מפציעות רבות במהלך הקריירה. השניים לא נפגשו מעולם ומי מביניהם שינצח, יקבל בשמינית הגמר משחק קשה מאוד מול סטן ואוורינקה (24) או גריגור דימיטרוב. הבולגרי הצליח להפתיע את מארין צ'יליץ' בסיבוב השני ועכשיו יצטרך לעבור עוד שחקן עתיר ניסיון ואיכות ואלוף עבר של הטורניר. ואוורינקה נראה מצוין בינתיים ויפגוש בפעם התשיעית את דימיטרוב כשהמאזן ביניהם הוא 4:4.

קיי נישיקורי (7) הצליח לחזור מפיגור מערכה מול ג'ו ווילפריד צונגה בסיבוב השני ולנצח. גם היום זה הלך לו לא קל בכלל נגד המדורג 31 בטורניר ו-32 בעולם לאסלו ג'רה הסרבי, שלקח אותו למערכה חמישית. אחרי ארבע שעות וחצי היפני הצליח לנצח 4:6, 7:6 (6), 3:6, 6:4, 6:8 את הסרבי בן ה-23 והוא יפגוש בשלב הבא את בנואה פר הצרפתי (38) שניצח את פאבלו קרניו בוסטה אחרי שהספרדי נאלץ לפרוש בגלל פציעה אחרי המערכה השלישית (פר הוביל 2:6, 6:4, 6:7 (1) במערכות).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טניסאי ספרדי רפאל נדאל. GettyImages
זה לא היה קל כמו בסיבובים הקודמים, אבל הוא עמד במשימה. רפאל נדאל/GettyImages
מאטריץ' מדיחה את פלישקובה, רולאן גארוס. רויטרס
בחוץ. פלישקובה/רויטרס

נשים

המדורגת שנייה הודחה, אבל לא בטוח שמדובר בסנסציה. פטרה מארטיץ' (31), שגברה היום על קרולינה פלישקובה הצ'כית 3:6, 3:6 בסיבוב השלישי ועלתה לשמינית הגמר, היא אחת הטניסאיות המפתיעות והטובות של השנה וחצי האחרונות, אחרי שנחשבה בצעירותה להבטחה גדולה וחוותה הרבה שנים של דשדוש ובינוניות. היום הקרואטית ניצחה באצטדיון בפיליפ שאטרייה את פלישקובה הצ'כית תוך שעה ו-27 דקות, כשהיא כופה עליה 28 שגיאות לא מחויבות ושוברת חמש פעמים את מכות ההגשה של יריבתה, שאמנם מדורגת שנייה אבל רחוקה מלהיות שחקנית חימר מצטיינת במיוחד. מארטיץ' תשחק בשמינית הגמר נגד קאיה קאנפי הוותיקה, שניצחה את ורוניקה קודרמטובה מרוסיה 6:4, 3:6, 0:6.

המשחק השני במגרש המרכזי היה כנראה המסקרן ביותר ביום המשחקים הנוכחי. גרבינייה מוגורוסה (19), שזכתה בטורניר ב-2016 וחוותה שנה לא מוצלחת במיוחד, גברה על אלינה סביטולינה (9) 3:6, 3:6. הספרדייה תפגוש בסיבוב הבא את סלואן סטיבנס. האמריקאית (7), שהגיעה בשנה שעברה עד לגמר, ניצחה את פולונה הרצוג הסלובנית 3:6, 7:5, 4:6 ושמרה על מאזן מושלם נגדה.

אנסטסיה סבאסטובה (12) גברה 7:6 (3), 3:6, 9:11 על אליס מרטנס הבלגית (20) אחרי קרב צמוד ומותח של שלוש שעות ו-20 דקות, במהלכו היא הצליחה להציל 5 נקודות משחק כדי להעפיל לראשונה בקריירה שלה לשמינית הגמר ברולאן גארוס. סבאסטובה הלטבית תפגוש בסיבוב הבא את מרקטה וונדרושובה (38), הצ'כית בת ה-19, שגברה היום 4:6, 4:6 על קרלה סוארס נבארו (28), כשהיא מצליחה להעפיל לשמינית הגמר בשניים מתוך שלושת הגרנד סלאמים האחרונים.

ג'ו קונטה הבריטית (26) ניצחה את ויקטוריה קוז'מובה מסלובקיה 2:6, 1:6 אחרי פחות משעה, והיא תשחק בשלב הבא נגד דונה וקיץ' (23) הקרואטית שניצחה 4:6, 1:6 את בלינדה בנצ'יץ' (15) משוויץ.

האמריקאית מדיסון קיז (14) השלימה את משחקה בסיבוב השני, וגברה 5:7, 7:5, 3:6 על פריסיליה הון האוסטרלית (132).

הטניסאית הקרואטית פטרה מארטיץ'. רויטרס
בשלב הבא. מארטיץ'/רויטרס
טניסאית ספרדייה גרבינייה מוגורוסה. רויטרס
התחלה נהדרת לטורניר. גרבינייה מוגורוסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully