וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: סנט לואיס השוותה את סדרת הגמר ל-1:1

הבלוז ניצחו 2:3 בהארכה בבוסטון והעבירו את יתרון הביתיות אליהם. הם יארחו את משחק 3 בלילה שבין שבת לראשון

שחקני סנט לואיס בלוז. AP
הבלוז השוו/AP

סנט לואיס בלוז השוותה הלילה (בין רביעי לחמישי) את סדרת הגמר של הסטנלי קאפ מול בוסטון ברוינס ל-1:1 עם ניצחון 2:3 משער זהב בהארכה. בכך, הבלוז העבירו אליהם את יתרון הביתיות לקראת צמד משחקי הבית שיארחו כעת, הראשון שבהם בליל שבת (3:00).

בניגוד למשחק הראשון, בו הבלוז פתחו נהדר ונעלמו לחלוטין בהמשך, הפעם התנהל קרב צמוד מההתחלה ועד לסיום. קצת פחות מחמש דקות מהפתיחה, צ'רלי קויל הצליח להשחיל את הפאק בין רגליו של שוער האורחת, הרוקי ג'ורדן בינינגטון ולהעלות את בוסטון ליתרון.

האורחים השוו 9:37 דקות מהפתיחה משער של רוברט בורטוצו, אבל השוויון הזה החזיק מעמד 40 שניות בלבד, עד שג'ואקים נורדסטרום החזיק לבוסטון את היתרון. חמש דקות לסיום השליש הראשון, ולדימיר טרסנקו, שכבש עבור סנט לואיס גם במשחק הראשון, עשה זאת שוב וקבע 2:2, תוצאה שנשמרה מאותו רגע ועד להארכה.

כמה דקות לאחר השוויון הזה, גם הגיע עוד רגע מפתח במשחק, כאשר מאט גרלצ'יק המארח הוטח בעוצמה על הקיר על ידי שחקן היריבה אוסקר סנדקביסט. המכה הזו גרמה לגרלצ'יק לנטוש את המשחק וההגנה של בוסטון התקשתה להחזיק מעמד לקראת הסיום.

רגעים לפני תום הזמן החוקי, ניסיון של קרל גונארסון פגש את העמוד, אבל 3:51 דקות לתוך ההארכה הוא כבר לא פספס ושלח פצצה ממרחק לפינה העליונה של טוקה ראסק, כדי לסדר לסנט לואיס את הניצחון הדרמטי והיקר.

  • עוד באותו נושא:
  • nhl

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully