וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "לא בטוח שאחזור". טיישון תומאס: "אני אהיה כאן"

29.5.2019 / 23:49

לאחר העלייה לפיינל פור, סנטר הפועל ירושלים הותיר ספק לגבי עתידו ואילו חברו נתן הצהרה. קטש: "כולם מתרגשים, עשינו את זה בצורה משכנעת"

ONE

"זו קלישאה של שמיים וארץ", חייך מאמן הפועל ירושלים עודד קטש כשנשאל על ההבדל בתחושות שחווה הערב (רביעי), עם ההעפלה לפיינל פור לבין ההרגשה שהייתה לו בעונה שעברה. מחזיקת גביע המדינה הייתה הראשונה להבטיח את מקומה בין ארבע הגדולות של ליגת העל, לאחר שהביסה את הפועל באר שבע 77:95 והשלימה סוויפ של 0:3 בסדרת רבע הגמר.

"כולם מתרגשים, ואני מאוד שמח על הדרך שבה שיחקנו בפלייאוף", סיכם קטש. "עשינו את זה בצורה טובה ומשכנעת. כולם דיברו עלינו כפייבוריטים, אבל בגילי אני לא לוקח דברים כמובנים מאליהם. אני יודע להעריך את המאמץ שהשחקנים עשו. נצטרך לנהל בצורה חכמה את השבועיים הקרובים. לא בטוח שצריך להחזיק מתח, אלא לעבוד נכון".

שלושה ימים לאחר שהמאמן הביע דאגה בנוגע לעתידו של כריס ג'ונסון, חזר הפורוורד לשחק ותרם חמש נקודות וארבעה ריבאונדים ב-17 דקות. "שמחתי מאוד", הודה קטש. "כריס נראה טוב, עם אנרגיות ואינטנסיביות. אני אשמח אם יהיו לי בעיות טובות וכולם יהיו בריאים בפיינל פור. ההחלטה את מי להלביש תהיה מן הסתם תלויה גם ביריבה".

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
רוצה לשחק ברמות הגבוהות. אמארה סטודמאייר נפרד מהקהל בארנה/יוסי ציפקיס

מי שמשך לא מעט תשומת לב במהלך הערב היה אמארה סטודמאייר, שסטורי אחד שלו באינסטגרם שבו קרא לאוהדים להגיע וכתב כי "אולי זה יהיה משחק הבית האחרון שלי בירושלים" עורר סערה בנוגע לעתידו. "על זה חשבתי באותו רגע - על הזמנים הנהדרים שהיו לי כאן, ואני לא בטוח שאחזור לקבוצה הזאת", אמר סטודמאייר בסיום המשחק. "אני אמשיך לשחק בעונה הבאה. עכשיו, הכי חשוב לנצח בפיינל פור ולזכות באליפות. בזה צריך להתרכז. אני מרגיש נהדר, אנחנו משחקים ברמה גבוהה. יש מחנות ב-NBA וקבוצות יורוליג, ואני תמיד רוצה לשחק ברמות הגבוהות".

מי שהתחייב להתייצב בארנה במשחקה הביתי הבא של ירושלים, בתחילת העונה הבאה, הוא טיישון תומאס: "אני אהיה כאן גם בעונה הבאה. הייתה לי עונה קשה, לא יכולתי לשחק בהתחלה והקבוצה עזרה לי. מאז שהתחלתי לשחק, נהיה כיף. בעונה שעברה הגעתי לגמר והפסדתי [עם הפועל חולון], אז העונה זה אפילו יותר מיוחד".

רמי הדר סיכם בסיפוק את עונת הבכורה של באר שבע בליגת העל, על רקע מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה: "אני מתוסכל ולא מתוסכל. היה שלב, אחרי גל הפציעות הראשונה והצירוף של טרנס ווטסון, שבו חשתי שנוכל להגיע מאוד רחוק. כל הפציעות מתסכלות, אבל אחרי הפציעה של טיילור ברון משהו בקבוצה הפסיק לעבוד, ואותי זה מאוד תיסכל. אחריה לא הלחתי לעשות עם הקבוצה מה שרציתי, ואני צריך להיות אמיתי, לפעמים הפריע לשחקנים לשחק בגלל שאני כל כך דומיננטי. עברנו שיעור השנה כארגון, כמועדון וכצוות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים עלתה לפיינל פור עם 77:95 על הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
לא הולך לשום מקום. טיישון תומאס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully