וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון מאמינים: ניתן לחזור לחיים בסדרה נגד מכבי ראשון לציון

29.5.2019 / 16:53

רבע גמר הפלייאוף יימשך ברביעי (19:00, 5 לייב): בפיגור 2:0 ינסו הסגולים להחזיר את הסדרה לראשון לציון. קורי וולדן ישחק, שון ג'ונס עדיין בספק. בראשון לציון רוצים לגמור עניין, קמרון לונג אמור להיות כשיר

ONE

בווידאו: תקציר משחק מספר 2 בסדרה

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי, 19:00, שידור ישיר ב-5 לייב) כשהפועל חולון תארח את מכבי ראשון לציון. הסגולים מגיעים למשחק השלישי בסדרה בפיגור 2:0, אחרי שהפסידו את המשחק הראשון בבית 95:84, ואת המשחק השני בבית מכבי 89:85 בתום הארכה.

הרבה מאוד לחץ קיים בהפועל חולון. הסגולים, שהובילו את הטבלה בחלקים נרחבים של העונה הנוכחית, רחוקים הפסד אחד מסיום מאכזב לעונה הנוכחית, ורוצים לחזור לחיים. התחושה הכללית בקבוצה היא שעדיין ניתן להפוך את הסדרה, אך כדי לעשות זאת הם יצטרכו להציג עקביות תוך כדי המשחק ולשפר את ההגנה וקבלת ההחלטות. קורי וולדן, ששיחק פצוע במשחק האחרון, ימשיך לשחק, ואילו שון ג'ונס, שפספס את ההתמודדות האחרונה בין הקבוצות, בספק.

בראשון לציון ביקשו מהשחקנים שלא לחגוג בתום הקאמבק הגדול במשחק השני. במועדון מנוסים במצבים הללו, כשעדיין לא הצליחו לנצח אף סדרה באופן חלק ולעלות לפיינל פור, והם יודעים שאם השחקנים לא יגיעו ברמת מוכנות מקסימלית, הסדרה צפויה לחזור למשחק רביעי. אחד מסימני השאלה לקראת המשחק היא כשירותו של קמרון לונג שנפצע במהלך האחרון של המשחק הקודם. האמריקאי עבר טיפולים אינטנסיביים בימים האחרונים ובקבוצה העריכו שהוא יוכל לשחק, אבל החלטה סופית תתקבל סמוך להתמודדות.

צפו בתקציר המשחק הראשון בסדרה

ONE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully