וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד למנהלת הליגה: שתי עולות מהלאומית בתום עונת 2019/20

29.5.2019 / 16:07

אם אכן יעמדו מאחורי המכתב שקיבלו, יצטרכו במנהלת להחליט האם להחיל שתי יורדות בליגה של 12 קבוצות, הגדלתה לא עומדת על הפרק מבחינתם. במנהלת הלאומית חגגו: "מאושרים על ההישג האדיר"

one

בווידאו: תקציר הדרבי התל אביבי האחרון

מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן שלח היום (רביעי) מכתב למנהלת ליגת העל בכדורסל ובו נכתב: "הנהלת איגוד הכדורסל החליטה כי בתום עונת המשחקים 2019/20 תעלנה שתי קבוצות מליגה לאומית לליגת על".

ההודעה של בן שושן לא אמורה להיות חדשה לאנשי מנהלת הליגה, מאחר והנהלת האיגוד התכנסה בנוגע לנושא במהלך העונה, ובמנהלת ניסו מספר פעמים לדחות את הבקשה. כעת במנהלת צפויים לנסות ולהגיב ולפתוח אותו מחדש, שכן בהסכם הכללי שנחתם החודש לשלוש העונות הבאות, לא צוין שינוי במספר היורדות מליגת העל. אם אכן תעלנה שתי קבוצות בתום 2019/20, ייתכן מצב בו ישחקו בליגת העל בעונת 2020/21 13 קבוצות.

במנהלת מתנגדים לחלוטין להגדלת הליגה ל-14 קבוצות ובמידה שתעלה הצעה לשתי עולות ושתי יורדות עם 12 קבוצות, הנושא יעלה לדיון בישיבת הדירקטוריון הבאה.

מי שבינתיים חגג את ההודעה הוא יו"ר מנהלת הליגה הלאומית עוגן יוחננוב: "אנחנו מאושרים על ההישג האדיר הזה, בעיקר עבור השחקנים הישראלים. הליגה הלאומית מהווה את ביתו של הכדורסלן הישראלי ומייצגת אותו נאמנה ולכן זהו הישג לא רק עבור קבוצות הליגה הלאומית אלא עבור עתיד הכדורסלן הישראלי. אני מודה לכל המעורבים שקידמו את המאבק שלנו לאורך השנה, חבריי ראשי קבוצות הלאומית, שרת התרבות והספורט מירי רגב, יו"ר האיגוד עמירם הלוי ומנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן".

ניצן חנוכי שחקן בני הרצליה מול יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
זה עדיין לא סגור. חנוכי מול זיו בקרב תחתית העונה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully