וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לישראל? אלמוג כהן צפה באינגולשטאדט יורדת לליגה השלישית

הקפטן המוצהב לא יכול היה לעזור לקבוצתו, שהפסידה 3:2 בבית לווהן וירדה במפתיע בגלל שערי חוץ. כעת הקשר רשאי לעבור בחינם לקבוצה בארץ

מנהלת הליגות לכדורגל

הפתעה גדולה הערב (שלישי) במשחקי הפלייאוף על המקום בבונדסליגה השנייה בגרמניה, כאשר אינגולשטאדט הפסידה 3:2 בבית לווהן, איבדה את היתרון 1:2 מהמשחק הראשון וירדה לליגה השלישית בעונה בה ציפתה לחזור לבונדסליגה. הקפטן אלמוג כהן נעדר מהמשחק בגלל כרטיסים צהובים וראה את חבריו קורסים במחצית הראשונה. הקשר רצה להישאר באינגולשטאדט לעונה נוספת, אבל בעקבות הירידה המצב עשוי להשתנות. כהן מחזיק בסעיף לפיו הוא יוכל להשתחרר ללא תמורה לטובת קבוצה בישראל במקרה של ירידה.

דניאל קיירה (11) ומקס דיטגן (30) העניקו לקבוצה מוויסבאדן את היתרון פעמיים מול שוויון זמני של קונסטנטין קרשבאומר (13) ובדקה ה-43 הגיע השער העצמי של ביורן פאולסן הדני, שהסיט פנימה וקבע כי היתרון בצמד המפגשים עבר לווהן. הקבוצה שגירדה שער מצמק בדקה ה-96 במשחק ביום שישי, נלחצה בעקבות שער נגיחה של אותו פאולסן לרשת בדקה ה-68, אבל החזיקה מעמד עד לשריקת הסיום.

שחקני ווהן חוגגים. GettyImages
הפתעה גדולה. שחקני ווהן חוגגים, ביורן פאולסן המום/GettyImages

מונס דאבור פרסם מוקדם יותר פוסט פרידה באינסטגרם מזלצבורג וכתב: "לקח לי יומיים להבין שאני באמת עוזב את רד בול זלצבורג. אני משאיר מאחור משפחה שעזרה לי להגשים כל כך הרבה חלומות ולפתח את הקריירה והאישיות שלי. פרק נוסף נחתם השנה בדיוק כפי שקיוויתי שיסתיים. אני רוצה להודות מקרב לב לחבריי לקבוצה, לכל הצוות, למנהלים ולמאמנים, והכי חשוב לאוהדים. שלוש השנים כאן תמיד יהיו מיוחדות ובלתי נשכחות עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully