וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל נושמת לרווחה: הפציעה של ניימאר לא חמורה, יהיה כשיר לקופה אמריקה

כוכב הסלסאו שנטש את האימון בצליעה עבר סדרת בדיקות ששללה פגיעה חמורה בברכו. צפו: כיצד הגיב כשהעבירו לו כדור בין הרגליים?

יוטיוב

שבועיים וחצי לפני משחק הפתיחה של קופה אמריקה 2019 מול בוליביה במורומבי, נבחרת ברזיל המארחת נכנסה ללחץ בעקבות פציעה של ניימאר במהלך אימון אמש (שלישי). הכוכב הגדול של הסלסאו נטש את מגרש האימונים בצליעה, אחרי שחש כאבים בברכו השמאלית. הוא עצר, ביצע תרגולים אחרים וניסה לחזור, אבל דקות לאחר מכן שוב חש כאב, תפס את פניו וירד כשהוא מלווה ברופא הנבחרת, רודריגו לסמאר.

הבוקר טענו בהתאחדות הכדורגל הברזילאית כי הפציעה אינה רצינית, והכוכב הגדול צפוי להיות כשיר לפתיחת הטורניר. "ניימאר נבדיק, ונשללה פגיעה רצינית בברך שמאל", נמסר. "בגלל הכאבים הוא יישאר תחת פיקוח וימשיך בטיפולים".
עוד בנושא:

בברזיל תוקפים את ניימאר: "כולם תמיד אשמים אצלו חוץ ממנו"
בשל הכאת האוהד: ניימאר הורחק משלושה משחקים

ניימאר פצוע באימון נבחרת ברזיל. רויטרס
רגעי לחץ במחנה הברזילאי. ניימאר אוחז את הברך/רויטרס

עוד לפני הפציעה, ניימאר לא הגיב כל כך טוב כשחברו לנבחרת ווברטון העביר לו כדור בין הרגליים:

מוקדם יותר אמש, התבשר ניימאר כי דני אלבס ישמש במקומו כקפטן נבחרת ברזיל בקופה אמריקה בחודש הבא. בהודעה של ההתאחדות לכדורגל של ברזיל נכתב ש"ההחלטה הגיעה אחרי שיחה ניימאר למאמן טיטה".

כוכב פריס סן ז'רמן שימש כקפטן החל מספטמבר 2018, אבל אחרי עונה לא רגועה בקבוצה הצרפתית, טיטה כנראה החליט שהוא מעדיף לתת את התפקיד למישהו אחר. החלוץ אמנם כבש 23 שערים בכל המסגרות, אבל כיכב ביותר מדי כותרות שלא נוגעות לכר הדשא ובין היתר ספג הרחקה אחרי שביקר בפומבי את צוות השיפוט במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד, ותקף אוהד אחרי גמר הגביע הצרפתי.

בתחילת השבוע ניימאר עלה שוב לכותרות כשהוא הגיע למתקן האימונים של נבחרת ברזיל במסוק H-145 שעלותו עומדת על כ-13 מיליון יורו.

הטורניר יתקיים בברזיל בתאריכים 14 ביוני - 7 ביולי. הסלסאו ישחקו בבית א' בו הם יפגשו את בוליביה, ונצואלה ופרו. ברזיל לא זכתה בקופה מאז 2007 ובשלושת הטורנירים האחרונים אפילו לא הגיעה לחצי הגמר. כל תוצאה מלבד זכייה בטורניר הביתי תתקבל ככישלון.

המסוק הפרטי של ניימאר. רויטרס
מסוק בעלות של כ-13 מיליון יורו. ניימאר מגיע למתקן האימונים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully