וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: בוסטון עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר

הברוינס עשו צעד ראשון לעבר זכייה באליפות עם מהפך גדול מפיגור 2:0 בתחילת השליש השני לניצחון ביתי 2:4 במשחק פתיחת הסדרה מול סנט לואיס בלוז

שחקני בוסטון ברוינס. AP
בדרך לטרבל עירוני? הברוינס חגגו/AP

אחרי שכבר זכתה העונה באליפויות ה-MLB וה-NFL, מקווה בוסטון להשלים טרבל חלומי והלילה (בין שני לשלישי), הברוינס עשו צעד ראשון בדרך לזכייה באליפות ה-NHL, אחרי ניצחון ביתי 0:1 על סנט לואיס בפתיחת גמר הסטנלי קאפ.

הבלוז, ששרדו בסיבוב הקודם סדרה קשה מול סן חוזה, באו הרבה יותר חדים למשחק שנערך ב-TD גארדן. המארחת לעומת זאת, סיימה את הסדרה הקודמת שלה בסוויפ מול קרוליינה אי שם ב-16 במאי וסימני החלודה ניכרו עליה היטב בפתיחה.

סנט לואיס ניצלה זאת עד תום ובריידן שן העלה אותה ליתרון כשבע דקות וחצי מהפתיחה. עם תחילת השליש השני, ולדימיר טרסנקו ניצל הירדמות בהגנת בוסטון וכבש מקרוב את השער השני של סנט לואיס ותחושה של הפתעה עמדה באוויר.

למזלם של הברוינס, זה גם היה הרגע בו הם התעוררו ומאותו שער ועד לסיום, שלטו אבסולוטית במשחק בעוד הבלוז בקושי מצליחים להתקרב לשערו של טוקה ראסק. קונור קליפטון צימק עבור בוסטון, דקה אחת בלבד לאחר השער השני של האורחים וצ'רלי מקאבוי השווה בפאוור פליי באמצע השליש השני. בשליש האחרון, שון קוראלי השלים מהפך ולקראת הסיום, בראד מארצ'נד כבש מול שער חשוף. משחק 2 ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully