וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: טורק טלקום איזנה ל-1:1 את סדרת רבע הגמר מול פנרבחצ'ה

סילבן לנדסברג קלע 19 והוביל את הקבוצה שלו ל-85:88 ולשוויון בסדרת רבע הגמר. המפגש המכריע ייערך ביום רביעי

פנרבחצ'ה הובסה בחצי הגמר של היורוליג על ידי אנאדולו אפס ונראה שהיא סוחבת את הכושר הלא טוב גם בפלייאוף המקומי. הערב (ראשון) הפסידה הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' 88:85 לטורק טלקום וסדרת רבע הגמר בין השתיים התאזנה ל-1:1.

טרנס קמפל הוביל את קלעי טורק טלקום עם 26 נקודות ו-4 ריבאונדים, מיודענו סילבן לנדסברג קלע 19 נקודות. ולדימיר שטימאץ הוותיק קלע 14 נקודות. אצל פנרבחצ'ה מי שבלט היה מליח מחמטוילו עם 19 נקודות, בובי דיקסון קלע 18 והוסיף 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. קוסטאס סלוקאס קלע 16, בעוד מרקו גודוריץ' הוסיף 15. המשחק השלישי והמכריע בין השתיים ייערך ביום חמישי. המנצחת במשחק המכריע, שיתקיים באולם של פנרבחצ'ה, תפגוש בחצי הגמר את טופאש. יש לציין שפנרבחצ'ה כמובן סובלת מסגל חסר מאוד בשל הרבה פציעות כשבין היתר יאן וסלי ולואיג'י דאטומה לא שותפו.

בגרמניה, אלבה ברלין השלימה סוויפ עם 0:3 מול אולם ברבע הגמר. הקבוצה מהבירה, שהגיעה העונה גם לגמר היורוקאפ, ניצחה 83:100 בבית כשפייטון סיבה קולע 18 נקודות ומוסיף 6 אסיסטים.

גם באיירן מינכן השלימה סוויפ עם 0:3 מול בראונשוויג אחרי 77:87 ביתי. דנילו בארתל הוביל את הבווארים עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, פטרי קופונן קלע 15 ומאודו לו ודווין בוקר (7 ריבאונדים) תרמו 11 נקודות כל אחד.

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
בובי דיקסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully