וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'רלטון חזרה לצ'מפיונשיפ עם שער ניצחון בדקה ה-94

דרמה אדירה בוומבלי: האדיקס חזרו מפיגור אחרי גול עצמי מגוחך, והבלם פטריק באוור קבע 1:2 בגמר הפלייאוף מול סנדרלנד, חמש שניות לפני הכניסה להארכה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות

שלוש שנים אחרי שנפרדה מליגת המשנה, בעונה אותה החל גיא לוזון כמאמן הקבוצה, צ'רלטון הצליחה לחזור הערב (ראשון) לצ'מפיונשיפ בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות. 76,155 צופים באצטדיון וומבלי כבר היו בטוחים שגמר הפלייאוף מול סנדרלנד ייכנס להארכה, אבל חמש שניות לפני סיום תוספת הזמן, בדקה ה-94, היה זה הבלם פטריק באוור שקבע 1:2 ונתן את האות לחגיגות מטורפות של לי בוייר ושחקניו.

כוכב לידס לשעבר החל את קריירת האימון לקראת סיום העונה שעברה, ובעונתו המלאה הראשונה כבר החזיר אותה לליגת המשנה. צ'רלטון סיימה את העונה במקום השלישי, אחרי לוטון ובארנסלי שעלו אוטומטית, ובפלייאוף הצליחה למרות נוכחותן של הפייבוריטיות פורטסמות' וסנדרלנד. הערב, שער עצמי מביך של מוחמדו סאר בניסיון החזרת כדור לשוער (הגרסה האנגלית לגול העצמי המפורסם של אלון חרזי ודודו אוואט) סיבך את האדיקס, אבל בן פרינגטון מצא זמן נפלא לכבוש שער בכורה בקריירה בדקה ה-35, שעה לפני שחברו למרכז ההגנה סיפק דרמה כמו שאוהבים לקבל בוומבלי ודחק לרשת בניסיון שני בסיום תוספת הזמן.

צ'רלטון חוגגת עלייה לליגת המשנה באנגליה. GettyImages
יש גם גביע. שחקני צ'רלטון חוגגים/GettyImages
פטריק באוור שחקן צ'רלטון חוגג. GettyImages
גיבור העלייה של צ'רלטון. פטריק באוור עם השוער דילון פיליפס/GettyImages
לי בוייר מאמן צ'רלטון עם הגביע לאחר העלייה לליגת המשנה. GettyImages
הישג ראשון כמאמן. לי בוייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully