וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בקרב על הפרמיירליג: פרנק למפארד יהרוס את החלום של אסטון וילה?

וילה רוצה לחזור לליגה הבכירה אחרי שלוש שנים וזוכרת את ההפסד בגמר הפלייאוף אשתקד. מאמן דרבי קאונטי שיפגוש את חברו לשעבר ג'ון טרי, הבטיח: "הפעם השחקנים ישלמו את החשבון בבר אם ננצח" (17:00, ספורט 1)

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של מנצ'סטר סיטי

שלוש שנים אחרי שירדה בפעם הראשונה מהפרמיירליג, אסטון וילה תוכל להשלים מחר (שני, 17:00, ספורט 1) את חזרתה אם תנצח בגמר הפלייאוף באצטדיון וומבלי את דרבי קאונטי. האילים נעדרים מהליגה הבכירה מאז 2008 וסיימו רק במקום השישי בעונה הסדירה, אבל כבר הדיחו את הפייבוריטית לידס בחצי הגמר ורוצים להשיג את הכרטיס השווה 100 מיליון ליש"ט, כבר בעונתו הראשונה של פרנק למפארד כמאמן.

למפארד, ששילם את חשבון המשקאות בבר לאחר הניצחון על לידס בחצי הגמר, הבטיח: "הפעם השחקנים ישלמו אם ננצח. זה היה מצחיק, היו קצת יותר מדי אנשים מהמועדון שם. אם הייתי חומק בלי לשלם, זה לא היה נראה טוב, לא?". כוכב העבר של צ'לסי, שהוזכר לאחרונה כמועמד לחזור למועדון במקום מאוריציו סארי, יפגוש את חברו במשך שנים במדי הבלוז, ג'ון טרי, שמשמש כעוזרו של דין סמית' באסטון וילה. סמית' קיבל את הקבוצה באוקטובר והקפיץ אותה מהמקום ה-13 לחמישי, כולל רצף של 10 ניצחונות בין מרץ לאפריל.

שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בעונה הסדירה ואסטון וילה ניצחה בקלות - 0:4 בבית ו-0:3 בחוץ. המאזן הכללי מצביע על 44:71 לווילה ועוד 25 תוצאות תיקו, אלא שחלק מהחבורה של סמית' עוד זוכר את גמר הפלייאוף אשתקד, עם סטיב ברוס, אז אסטון וילה הפסידה 1:0 לפולהאם. לקבוצה יחסרו אוריאן נילנד, טום קארול וג'ורדן ליידן, אבל ג'ק גריליש הקפטן יוביל כהרגלו. דרבי תצטרך להסתדר ללא סקוט מאלון המורחק וקרטיס דייויס הפצוע.

ג'ק גריליש שחקן אסטון וילה מאוכזב. רויטרס
זוכר את האכזבה מגמר 2018. ג'ק גריליש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully