וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח במונאקו והגדיל את יתרונו

אלוף העולם הבריטי פתח פער של 17 נקודות מחברו ואלטרי בוטאס, שהסתפק במקום השלישי והרס למרצדס את רצף המקומות הראשונים. מקס ורשטאפן סיים שני, אבל נסוג למקום הרביעי בגלל עונש וסבסטיאן פטל זכה מן ההפקר

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
לא מתכוון לוותר על התואר. לואיס המילטון/רויטרס

לואיס המילטון הגדיל היום (ראשון) את יתרונו בפסגת דירוג הנהגים של עונת 2019 בפורמולה 1, לאחר שהשיג ניצחון רביעי העונה, הפעם בגרנד פרי של מונאקו. אלוף העולם הבריטי, שסיים במקום השני גם בשני המרוצים בהם לא ניצח (אוסטרליה ואזרבייג'אן) זינק מהפול פוזישן ושמר על מקומו למרות פגיעה בכנף השמאלית הקדמית במהלך המרוץ במונטה קרלו.

מרצדס הקדישה את הניצחון לניקי לאודה, אלוף העולם לשעבר ומי שהיה יו"ר הקבוצה שלא בפועל, שהלך לעולמו בשבוע שעבר. המילטון לא שכח להצדיע לנהג העבר האגדי: "נלחמתי בעזרת הרוח של ניקי. אני יודע שהוא מביט מלמעלה ומוריד את הכובע. ניסיתי לגרום לו לגאווה".

אבל החגיגה של מרצדס לא הייתה מושלמת. בניגוד לכל חמשת המרוצים הקודמים העונה, הפעם הקבוצה השולטת בסבב לא הצליחה להשלים דאבל במקומות הראשונים, לאחר שוואלטרי בוטאס איבד את הסגנות. מקס ורשטאפן ההולנדי עקף אותו וסיים שני, אבל קיבל עונש של חמש שניות בעקבות יציאה מסוכנת מעצירת התדלוק ונסוג בעקבות זאת למקום הרביעי. סבסטיאן פטל התקדם לפיכך למקום השני ובוטאס סיים שלישי.

דירוג הנהגים (אחרי שישה מרוצים):

1. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 137 נקודות
2. ואלטרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) 120
3. סבסטיאן פטל (גרמניה, פרארי) 82
4. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 78

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully