וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן חגגה דאבל, אולי הנס: "ניקו קובאץ' נשאר, 100%"

הבווארים חגגו עם האוהדים, ריברי נפרד בדמעות: "אוהב אתכם", רובן: "לנצח אהיה אחד מכם". רומניגה: "ננסה להביא את סאנה"

אתר באיירן מינכן

אחרי ה-0:3 מול ר.ב. לייפציג אתמול והשלמת הדאבל, באיירן מינכן הגיעה היום (ראשון) לכיכר המרכזית בעיר, מארינפלאץ, כדי לחגוג עם האוהדים. מי שהיה נרגש במיוחד ובכה על המרפסת הוא פרנק ריברי, שנפרד סופית מהאוהדים אחרי 12 שנה, במהלכן רשם 425 הופעות וכבש 124 שערים כשהוא מוסיף 182 בישולים.

"אלה היו 12 שנים נהדרות. ניצחנו ביחד, חגגנו ביחד. תודה רבה לכם על הכול, אני אוהב אתכם", אמר ריברי אחרי שהצליח לעצור את הדמעות. לאחר מכן הוא צייץ: "אני חסר מילים. התמיכה שלכם משמעותית בשבילי יותר ממשהו שאוכל להעביר במילים. תודה לכולם שהגיעו למארינפלאץ. מיה סן מיה לנצח".

אריאן רובן, שכנראה הבין לאן זה הולך והגיע מראש עם משקפי שמש שחורים, אמר לאוהדים: "הרגשתי כאן נוח במיוחד מהרגע הראשון. מיה סן מיה (הסלוגן של באיירן מינכן). לנצח אהיה אחד מכם". מאמן באיירן ניקו קובאץ': "היו לנו תקופות קשות, אבל אתם האוהדים תמיד עמדתם מאחורינו. לא היינו משיגים שום דבר בלעדיכם. אני אוהב אתכם, מאחל לכם את כל הטוב ותודה. לפני 16 שנה, אני, אחי רוברט ובראצו (חסן סליהמידז'יץ', המנהל המקצועי) זכינו בדאבל. לא דמייניתי שאחרי 16 שנה אני אעמוד כאן שוב כמאמן ואחגוג איתכם".

נשיא באיירן מינכן אולי הנס ענה לשאלות במגוון נושאים בראיון שערך ב"סקיי גרמניה". הוא נשאל על ג'רום בואטנג ואמר: "כחבר, הייתי מציע לו להתחיל לחפש קבוצה חדשה. אני ממליץ לו לעזוב את המועדון. הוא צריך אתגר חדש, כרגע הוא נראה כמו עצם זר". על תכניות ההעברות של באיירן אמר הנס: "חסן סליהמידז'יץ' יתחיל בעבודה הזו כבר מחר". לגבי עתידו של ניקו קובאץ' כמאמן אמר הנס: "הוא נשאר, 100%. לא היה ספק אפילו לשנייה אחת שקובאץ' יהיה המאמן שלנו גם בעונה הבאה".

יושב ראש באיירן קרל היינץ רומניגה התייחס לניסיונות של הקבוצה לצרף את לירוי סאנה ואמר: "ננסה, אני לא יכול לחזות מה יהיה בסוף. ברור שזו יכולה להיות העברה נהדרת. בינתיים צירפנו שני שחקני הגנה טובים וזה יעזור לנו לייצב את ההגנה. מה שאנחנו צריכים אחרי העזיבה של פרנק ואריאן זה שחקן כנף איכותי.

פלייר פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ריברי הנרגש מודה לאוהדים/GettyImages
פלייר אריאן רובן שחקן באיירן מינכן עם דייויד אלאבה. GettyImages
אלאבה ורובן/GettyImages
ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן עם יושב ראש הקבוצה קרל היינץ רומניגה. GettyImages
קובאץ' מודה לאוהדים/GettyImages
שחקני באיירן מינכן פרנק ריברי. GettyImages
ריברי וגורצקה/GettyImages
אוהדי באיירן מינכן עם שלט תמיכה במאמן ניקו קובאץ'. GettyImages
אוהדי באיירן תומכים בקובאץ'/GettyImages
פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. AP
ריברי עם שני התארים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully