וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עמיר נוסבאום מונה למאמנה של הפועל פתח תקוה

עוזר מאמן הפועל באר שבע בשלוש השנים האחרונות, יצא לדרך עצמאית וחתם לעונה אחת אצל המלאבסים: "ניצור מועדון מצליח השואף למצוינות והישגיות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: חגיגות העלייה של סקציה נס ציונה

עמיר נוסבאום מונה היום (ראשון) למאמנה החדש של הפועל פתח תקוה, שתהיה הקבוצה הראשונה אותה ידריך כמאמן ראשי. נוסבאום, שפרש בקיץ 2016 אחרי ששיחק בעירוני ראשון לציון, עירוני קרית שמונה, הפועל ניר רמת השרון, הפועל חיפה והפועל כפר סבא, שימש מאז כעוזרו של ברק בכר וכעת חתם אצל המלאבסים מהליגה הלאומית לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

בהודעת המועדון נכתב: "עמיר, שמסיים שלוש שנים כעוזר מאמן בהפועל באר שבע, מתוכם היה שותף לשתי אליפויות והשתתפות במפעלים אירופים, יביא למועדון מקצוענות, מצוינות, וערכים אשר תואמים לרוח המועדון בבעלות הכחולה. אנו מאמינים כי הדרך המשותפת תניב פירות ותעמוד בציפיות הרבות הקיימות. עמיר איש צוות שמאמין בעבודה קשה גם כשחקן, גם כעוזר מאמן, והיום כמאמן ראשי של המועדון".

נוסבאום עצמו אמר: "אני מתרגש להגיע להפועל פתח תקוה, מועדון בבעלות אוהדים מביא עימו מחויבות גבוהה ואחריות. צפויה לכולנו דרך לא פשוטה, אבל אני סמוך ובטוח כי יחד עם הקהל ותמיכתו ניצור מועדון מצליח השואף למצוינות והישגיות".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם עוזרו עמיר נוסבאום. דני מרון
מנסה לבד. עמיר נוסבאום לצד ברק בכר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully