וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס מילנר מספר על העימות מול ליאו מסי בליברפול: "הוא קרא לי חמור"

קפטן ליברפול סיפר על הקללות שספג ממסי במנהרת השחקנים באנפילד, ועל הדרך שבה צריך לעצור אותו. וגם: ההכנות של הקבוצה לגמר האלופות

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול ג'יימס מילנר שחקן ליברפול. רויטרס
מה שקרה אחר כך. מילנר מתעמת עם מסי/רויטרס

בזמן שליברפול עורכת מחנה אימון בספרד לקראת גמר ליגת האלופות בשבת במדריד מול טוטנהאם, שחקן הקבוצה ג'יימס מילנר ערך ראיון שבו התייחס בין השאר למפגש שלו עם ליאו מסי וברצלונה.

מילנר, שסיפר שהוא מבין ספרדית ואף מלמד את ילדיו לדבר ספרדית, טוען בראיון שמסי כינה אותו "חמור" במהלך המפגש של ליברפול מול בארסה, כשכוכב ברצלונה זעם על האגרסיביות של האנגלי של ליברפול. השניים התעמתו במהלך המשחק, כשמילנר אף מזכיר שמפגש "כואב" אחר ביניהם, כשהפרעוש השחיל אותו בין הרגליים באלגנטיות כשמילנר עוד שיחק בסיטי.

"הוא לא היה מרוצה", אמר מילנר על התיקול שלו, "הוא גם קרא לעברי לא מעט ביטויים בספרדית במנהרת השחקנים בדרך לחדר ההלבשה. הוא קרא לי 'burro'. התרגום של זה הוא 'חמור', אבל אני חושב שזה ביטוי שמשתמשים בו בכדורגל הספרדי לתאר מישהו שמסתובב על המגרש ומכסח שחקנים. שאלתי אותו אם הוא בסדר, אבל הוא לא היה בעניין. אני לא חושב שהוא קלט שאני מבין את הספרדית שלו.

"הוא אמר לי, 'הפאול הזה שעשית עליי, בגלל שאז השחלתי אותך'. השארתי אותו ככה, והלכתי לחדר ההלבשה. תראה, יש לי רק הערכה כלפיו. הוא הרוויח את הזכות לעשות מה שהוא רוצה. הדברים שהוא עשה במשחק הזה, הדברים שהוא עשה לאורך כל הקריירה שלו, הפכו אותו לשחקן שקשה מאוד לשחק מולו.

"אם אתה מנסה לעצור אותו, אסור לך לפחד מזה שהוא יגרום לך להיראות טיפש. זה קרה לי. הוא השחיל אותי בין הרגליים, ומיליונים ראו את זה. לא הייתי הראשון, ולא האחרון. הוא שחקן מדהים. אבל עם שחקנים כאלה, אתה חייב להראות להם שאתם שם, ולא לתת להם לעשות מה שהם רוצים. אתה פשוט חייב להוציא אותם מהקצב שלהם. אתה לא רוצה לפגוע בו, אבל זה משחק פיזי, ואם הוא רץ, אתה מנסה לתקל אותו ולהוציא אותו מהקצב. זה חלק מהמשחק, הצד המנטלי שלו".

אגב, מילנר מספר על ההכנות של ליברפול לגמר ליגת האלופות. "העובדה שהפסדנו את האליפות יכולה לעזור לנו", סבור מילנר, "אם היינו לוקחים אליפות, אז גמר הצ'מפיונס היה מרגיש לנו יותר כמו בונוס. הסכנה היא שאנחנו יכולים לסיים את העונה בלי כלום, וזה עדיין יכול לקרות, אבל הזיכרון מההפסיד לסיטי נותן לנו דרייב.

"מאז שהגעתי לליברפול אני משתוקק לזכות בתואר עם הקבוצה. זה מה שהמועדו דורש, ומצפה ממך. אתה כל יום מגיע למתקן האימונים, ורואה את ארון הגביעים והמספרים מתחת לתארים. אני מת לשנות את המספרים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully