וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.5: יונייטד יורדת מדה ליכט, יוביץ' כבר חושב קדימה

השדים האדומים צפויים להתרכז בקאנסלו. החלוץ רוצה לאנגליה או איטליה, ואן דייק בראש רשימת המחליפים של הבלאנקוס לראמוס, סארי כבר לוקח חלק בתוכניות הרכש של הגברת הזקנה, נביל פקיר בדרך לליברפול?

עמר בנוביץ

העברות

* אחרי הזכייה בטרבל, ניל לנון הודיע כי נענה להצעה להאריך את חוזהו בסלטיק. מדובר בקדנציה שנייה של המאמן בן ה-47 במועדון הפאר הסקוטי.

שמועות

* ב"סקיי ספורטס" טוענים שמנצ'סטר יונייטד ירדה ממתייס דה ליכט. בכך, גברו הסיכויים שהבלם של אייאקס יגיע בסופו של דבר לברצלונה. מי שכן עדיין נמצא על הכוונת ז'ואאו קאנסלו מיובנטוס, שמועמד גם למנצ'סטר סיטי.

* נביל פקיר בדרך לליברפול? אמש אישר נשיא ליון שהחלוץ יוכל לעזוב בקיץ, ועל פי דיווח ב"דיילי מייל", מתנהלים מגעים מתקדמים בין המועדון לבין המרסיסיידרס. הסכום המוערך: כ-53 מיליון ליש"ט.

* רדאמל פלקאו בדרך החומה ממונאקו. על פי "'ל'אקיפ", החלוץ הקולמביאני ערך אמש את משחקו האחרון בנסיכות. ולנסיה ואתלטיקו מדריד מעוניינות בו.

* על פי "טוטוספורט", מאוריציו סארי "קרוב מתמיד" להתמנות ליורשו של מסימיליאנו אלגרי ביובנטוס. עוד נטען בדיווח: פול פוגבה וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' יהיו מטרות הרכש העיקריות של סארי בגברת הזקנה.

* עוד בגזרת המאמנים: על פי האתר "גול", ארסן ונגר קיבל הצעה לאמן את ויסל קובה היפנית, בה משחקים אנדרס אינייסטה, דויד וייה ולוקאס פודולסקי.

* על פי "דיילי מייל", ליברפול פתוחה לאפשרות למכור את ג'רדאן שאקירי ולהחליפו בקשר ויאריאל סמואל צ'וקווזה.

* ז'ואאו פליקס מצנן את השמועות שיעבור לאחד המועדונים הגדולים באירופה. "טוב לי בבנפיקה", אמר הפורטוגלי בן ה-19, שנמצא על הרדאר של שלל קבוצות בכירות כולל ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי. "אני מאושר פה, אוהב את המועדון, מעריץ את האוהדים. אני רוצה להמשיך כאן, וכהזמן יגיע הדברים יקרו באופן טבעי. בינתיים טוב לי מאוד כאן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאוריציו סארי מאמן צ'לסי במסיבת עיתונאים. רויטרס
בדרך לטורינו. סארי/רויטרס

* אחרי הדיווחים אמש על האפשרות שסרחיו ראמוס יעזוב, ריאל מדריד כבר סימנו יורשים פוטנציאליים: על פי "אס", וירג'יל ואן דייק נמצא בראש הרשימה, וייתכן שתוגש עליו הצעה "אסטרונומית". גם קאלידו קוליבאלי וחוסה מריה חימנס על הכוונת.

* עם זאת, ב"מארקה" מדווחים שמאמן ריאל זינאדין זידאן כלל לא שוקל את עזיבת ראמוס, ערך איתו פגישה והבהיר לו שהוא חוליה מרכזית בקבוצה. כשעל הפרק החוזה והמשכורת של ראמוס, הקפטן ייפגש בימים הקרובים עם נשיא המועדון פלורנטינו פרס.

* עוד בריאל: ב"אס" טוענים שהארכת החוזה של תומאס טוכל בפריס סן ז'רמן פותחת נתיב לבלאנקוס להחתים את קיליאן אמבפה או ניימאר, לאור היחסים המתוחים בין שני הכוכבים למאמן הגרמני.

* לוקה יוביץ', החלוץ המבוקש של פרנקפורט: "בימים הקרובים אשוחח עם הסוכן שלי. אני רוצה לקחת צעד קדימה בקריירה". מדריד וברצלונה? "אחרי המשחקים מול צ'לסי ואינטר בליגה האירופית, אישית הייתה לי הרגשה שאוכל לשחק אפילו טוב יותר בפרמיירליג או בסרייה A. הצורה שבה קבוצות משחקות שם יותר מתאימה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully