וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום מוצלח לשייט הישראלי: יואב עומר זכה בכסף בהולנד, יוגב אלקלעי אלוף אירופה לנוער

סגן אלוף אירופה רשם תחרות מוצלחת בפסטיבל השייט במדמבליק, אלקלעי בן ה-15 זכה בזהב בצרפת, יו"ר האיגוד: "יום גדול לשייט"

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: שירת "התקווה" בצרפת אחרי הזהב של יוגב אלקלעי

יואב עומר זכה היום (שבת) במדליית הכסף בפסטיבל השייט המסורתי באגם מדמבליק שבהולנד. עומר, סגן אלוף אירופה 2018, סיים שלישי בשיוט המדליות, מקום אחד לפני חברו להפועל שדות ים ואלוף אירופה עד 21, יואב כהן, שסיים גם רביעי כללי, רק נקודה אחת מאיוון פסטור הספרדי שזכה בארד. האלוף האולימפי והעולמי, דוריאן רייסלברג, אף הוא הולנדי, סיים רק עשירי, מקום אחד אחרי תום ראובני, שדורג 9. אופק אלימלך דורג 12, איתי כפרי 16.

"עומר מסיים תחרות טובה", אמר מאמן הנבחרת גור שטיינברג. "הוא התחיל להצטיין רק מאמצע התחרות, אבל הצליח לעשות את העבודה במיוחד היום בשיוט המדליות. שלושה חברי נבחרת הראו יכולות השגיות מצוינות בחלקים מהתחרות. אנחנו ממשיכים להתקדם".

בהייר שבצרפת הסתיימה אליפות אירופה לנוער בסירת הלייזר עם נגינת 'התקוה' בזכות כישרון נוסף מתוצרת הפועל שדות ים. יוגב אלקלעי, רק בן 15, הוכתר כאלוף אירופה עד גיל 18 כשעל הדרך הוא מוכתר גם כאלוף עד 16. חניכו של המאמן גל קלרפלד ניצח בארבעה שיוטים מתוך 12 בריביירה הצרפתית.

אליפות אירופה בלייזר לבוגרים התקיימה במקביל בפורטו ושם סיימו שגיא גלנץ 27 ומאור בן הרוש 34.

באליפות ישראל לנוער בגלשני רוח הוכתרה בנהריה לינוי גבע המקומית, ובנערים זכה ליאם שגב משדות ים בתחרות בה השתתפו 127 גולשות וגולשים בגילאים השונים. 237 שייטים נאבקו על מקום בסגל נבחרות ישראל הצעירות במסגרת שיוט עמוס באשדוד בדגמי 420, לייזר ואופטימיסט.

גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט: "יום גדול לשייט בישראל. ברכות לכל המדליסטים בכל רחבי הגלובוס וכל הכבוד למאמנים גור שטיינברג וגל קלרפלד על הדרך. למאות השייטים הצעירים שהתחרו בנהריה ובאשדוד יש לאן לשאוף".

יואב עומר אלוף העולם בגלישה לנוער. איגוד השייט,
יופי של תחרות. יואב עומר/איגוד השייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully