וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקווה לצרפתים לפני רולאן גארוס: בנואה פר זכה בטורניר ליון

הצרפתי גבר 4:6, 3:6 על פליקס אוגר אליאסים בן ה-18 והמשיך במגמת ההשתפרות על החימר לפני הטורניר בפריס. פוטינצבה זכתה בטורניר נירנברג

הטניסאי הצרפתי בנואה פר. AP
הטניסאי הצרפתי בנואה פר/AP

בנואה פר המשיך היום (שבת) את מגמת ההתאוששות שלו, כשזכה בטורניר ליון, והצרפתי יגיע עם תקווה גדולה לטניס המקומי לקראת טורניר הרולאן גארוס שייפתח מחר בפריס. פר הצליח לגבור 4:6, 3:6 על פליקס אוגר אליאסים, הקנדי בן ה-18, שקיווה להיות הצעיר ביותר שזוכה בתואר ATP מאז שקיי נישיקורי עשה זאת בגילו. אבל פר הצליח להשלים את המשימה תוך שעה ו-20 דקות, ולרשום זכייה בתואר שלישי בקריירה.

פר בן ה-30 הידרדר לפני כחודשיים למקום ה-69 בעולם (הכי נמוך שלו בארבע השנים האחרונות), אבל מאז זכה בשני טורנירים (מרקש וליון) ונכנס לקצב על החימר. פר, שגם הרוויח 90 אלף יורו בזכייה, יזנק ל-40 הגדולים בעולם. צרפת, כידוע, לא ראתה זוכה מקומי ברולאן גארוס מאז יאניק נואה ב-1983, ולאור הפציעה של גאל מונפיס והירידה בכושר של לוקא פוי וג'ו ווילפריד צונגה, היא איבדה תקווה גם הפעם. בשנה שעברה אף צרפתי לא עבר את הסיבוב השלישי, אולי השנה הפריסאים יחוו הצלחה גדולה יותר.

מנגד, אליאסים בן ה-18 משלים שנה נהדרת, שבה רשם העפלה ראשונה לגמר ATP, חצי גמר טורניר מאסטרס 1000 (מיאמי), ודירוג שיא של 22 בעולם.

* יוליה פוטינצבה חזרה מפיגור מערכה כדי לרשום תואר WTA ראשון בקריירה, כשהקזאחית גברה 6:4, 4:6, 2:6 על הסלובנית תמרה זידאנסק בגמר טורניר נירנברג, ותעלה 11 שלבים למקום ה-28 בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • בנואה פר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully