וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף כל החיזורים: וסילי מיציץ' חתם לשנתיים נוספות באנאדולו אפס

25.5.2019 / 12:25

הסרבי הנהדר, שסחף את הטורקים לגמר היורוליג, האריך את חוזהו למרות שהיה על הכוונת של מספר מועדונים. ימשיך לשתף פעולה עם לארקין?

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

וסילי מיציץ' סחף את אנאדולו אפס לעונה חלומית והעפלה היסטורית לגמר היורוליג, בו היא נכנעה רק לצסק"א מוסקבה. היום (שבת) סגנית אלופת אירופה הודיעה שמיציץ' האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות, זאת חרף הביקוש העצום שהיה על הרכז הסרבי הנהדר שרשם את עונת הפריצה שלו אשתקד. במועדון לא ציינו את הסכום שירוויח מיציץ', אבל פעלו מהר כדי לנטרל את הרעשים מסביב ואת החיזור של הקבוצות הבכירות ביבשת אחריו, וזה כולל את ריאל מדריד ופנרבחצ'ה שחטפה ממנו 25 נקודות בחצי הגמר הראשון.

הגארד הסרבי, שנבחר על ידי פילדלפיה בדראפט, רשם את עונת הפריצה שלו והפך את אנאדולו מהקבוצה הגרועה ביורוליג בשנה שעברה לאחת הקבוצות הכי טובות. יחד עם שיין לארקין ורודריג בובואה הוא הרכיב את אחד מהקווים האחוריים הכי טובים ביורוליג ועשוי לשתף פעולה עם השניים גם בעונה הבאה. מיציץ' שותף העונה ב-37 משחקי יורוליג ורשם ממוצעים מרשימים של 12.4 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים. לפני שהגיע לאפס, מיציץ' כיכב אצל שאראס בז'לגיריס קובנה ושיחק בין היתר גם בטופאש בורסה והכוכב האדום בלגרד.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
ממשיך באפס. מיציץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully