וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אולימפיאקוס ובלאט ישחקו בעונה הבאה רק ביורוליג

אחרי שהמו"מ עם ראשי הליגה האדריאטית לא צלח, היוונים ישלחו את הקבוצה הבכירה ליורוליג ואת קבוצת המילואים לליגה השנייה ביוון

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

דיוויד בלאט כבר חווה לא מעט קשיים וסערות בקריירת האימון שלו, כולל עונה וחצי מאתגרות במיוחד עם לברון ג'יימס בקליבלנד, אבל מה שהוא חווה העונה עם אולימפיאקוס שובר שיאים. אחרי שהחרימו את הסדרה מול פנאתינייקוס והורדו לליגה השנייה, ראשי הקבוצה היוונית נפגשו אמש עם ראשי הליגה האדריאטית, אך ביוון מדווחים שהפגישה לא הולידה סיכום והאופציה הזו ירדה על הפרק.

כעת מדווחים ביוון שאולימפיאקוס עשויה לשלוח סגל משני לליגה היוונית השנייה, כולל שחקני נוער, בעוד שהסגל הבכיר ישחק רק ביורוליג, מפעל שבו יהיו 34 מחזורים בעונה הבאה. אגב, מצבה העגום של אולימפיאקוס בליגה המקומית, לא ישפיע על מעמדה במפעל הבכיר.

מה שכן ייפגע באולימפיאקוס זה ההכנסה שלה שצפויה לפחות ב-20 אחוז בעקבות ההיעדרות מהפלייאוף היווני. ויש אפקט נוסף להחלטה הזו של אולימפיאקוס והוא שקבוצות אחרות, ביניהן מכבי תל אביב, עשויות להתלונן על היתרון היחסי של היוונים שישחקו רק במסגרת אחת בניגוד לשחקנים של הקבוצות המתחרות שמשחקים בשתיים וגם שלוש מסגרות במקביל.

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. GettyImages
אם יישאר, יהיה לו רק את היורוליג. דיוויד בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully