וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.5: תומאס טוכל האריך את חוזהו בפריס סן ז'רמן, דה ליכט שוב מזגזג

המאמן הגרמני קיבל שנה נוספת מעבר לחוזהו המקורי וימשיך עד 2021: "גאה ונרגש". עדכונים חדשים עם דה ליכט ויונייטד, פערים גדולים בעסקת הזאר לריאל, פרטי החוזה של סאנה נחשפים

יוטיוב

העברות

* למרות ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות, אובדן הגביעים וההפסדים במחזורי הסיום של העונה, פריס סן ז'רמן הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן תומאס טוכל עד 2021. החוזה המקורי של הגרמני היה עד 2020, אבל במועדון הוחלט להאריך את ההתקשרות. "אני שמח וגאה", אמר טוכל. "תודה לנשיא ולכל המועדון על האמון שהם מראים בי ובצוות שלי. אני גם מאוד נרגש מתמיכת האוהדים, ומשוכנע שהטוב עוד לפנינו".

* המגן השמאלי כריס לווה עבר מהאדרספילד לדינמו דרזדן מליגת המשנה בגרמניה. מאמן האדרספילד יאן סיברט אמר עליו: "כולם במועדון עצובים שכריס עוזב, אבל אנחנו שמחים שהמעבר הזה הושלם מהר. כריס שחקן טוב ובחור נהדר. הוא בן 30 וצריך לדאוג למשפחה שלו ולכן הוא רוצה לחזור הביתה, לגרמניה".

שמועות

* לאן יילך מתייס דה ליכט? אומנם הבלם ההולנדי ממשיך להיות מקושר למעבר לברצלונה, הקבוצה שלכאורה אליה משתוקק להגיע, אבל היום גם בספרד טוענים ש"מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה משמעותית על השחקן, שכרגע מתקרב לאדומים". האומנם? על פי גיאם בלאגה, המומחה של "סקיי ספורט" לכדורגל האירופי, סוכנו מינו ראיולה מנסה להוציא את ההצעה הכי טובה על השחקן, ושלוש קבוצות מועמדות: יובנטוס, באיירן מינכן ומעל כולן ברצלונה. יונייטד לא נחשבת למועמדת בכירה כי היא לא משחקת בליגת האלופות, אך כאמור, בספרד טוענים היום אחרת ומדווחים: "אחרי שדה ליכט דחה הצעה של 250 אלף ליש"ט לשבוע, יונייטד הגישה הצעה נוספת, גדולה יותר".

* "סקיי" האיטלקי טוען כי חלוץ רומא אדין דז'קו סיכם את תנאיו באינטר. הבוסני בן ה-33 כבש 14 שערים ורשם 11 בישולים ב-39 משחקים העונה, אבל רק 9 בליגה. הוא הגיע לרומא ב-2015 ממנצ'סטר סיטי תמורת 15 מיליון יורו, חוזהו מסתיים בקבוצה ב-2020.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתייס דה ליכט שחקן אייאקס חוגג שער. רויטרס
יאללה, שיחליט. דה ליכט/רויטרס

שמועות

* באנגליה מדווחים שארסנל עוקבת אחרי מצבו של סמואל אומטיטי בברצלונה. אם הקטלאנים ירכשו את מתייס דה ליכט, הצרפתי צפוי לעזוב והתותחנים בעניין.

* על פי ה"מירור" צ'לסי דורשת לא פחות מ-127 מיליון יורו עבור כוכבה אדן הזאר, כאשר ההצעה הנוכחית של הבלאנקוס עומדת על 97.5 מיליון יורו.

* פאולו דיבאלה דיבר על עתידו ביובנטוס. הארגנטינאי אמר: "השגנו הרבה דברים עם הקבוצה. אני רוצה להישאר ביובנטוס ועכשיו זה הזמן של הקבוצה והמאמן החדש להחליט בעניין הזה".

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים כי באיירן מינכן הציעה ללירוי סאנה חוזה לחמש שנים תמורת 10 מיליון יורו לעונה ועכשיו אלופת גרמניה אמורה לסגור את הפרטים האחרונים עם מנצ'סטר סיטי על המעבר.

* סמפדוריה מעוניינת בחלוץ פ.ס.וו איינדהובן סאם לאמרס, שבילה את העונה האחרונה בהשאלה בהירנביין. השחקן בן ה-22 צפוי לעלות לסמפ בין 12-10 מיליון יורו.

* ב"ל'אקיפ" מפרסמים שייתכן שרדאמל פלקאו יחזור לספרד. ולנסיה מעוניינת בחלוץ הקולומביאני של מונאקו, שכבש העונה 16 שערים ומסיים את החוזה שלו בתום העונה הבאה.

* ב"ל'אקיפ" מדווחים גם שבאייר לברקוזן מעוניינת בבלם ארסנל ארסנל לורן קוסיילני, שככל הנראה יעזוב את התותחנים הקיץ. הצרפתי בן ה-33, שמסיים את חוזהו בתום העונה הבאה, זוכה להתעניינות גם מצידן של מילאן, מונאקו וראן.

* ניקולאס טגליאפיקו הודיע לאחרונה שיישאר עונה נוספת באייאקס. סוכנו אמר: "היו לו כמה הצעות, אבל הוא כבר חידש את חוזהו באייאקס והוא יישאר שם".

* מאוריסיו פוצ'טינו דיבר על עתידו ואמר: "טוטנהאם בשבילי זה המועדון הכי טוב בעולם. יש עדיין הרבה עבודה, אבל אני מלא מוטיבציה להישאר בטוטנהאם ולהעניק לה את מה שמגיע לה".

* מנצ'סטר יונייטד תנסה לרכוש את מוסא דמבלה מליון וכבר הציעה לצרפתים 35 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ.

* נשיא בנפיקה דומינגו סוארס דיבר על עתידו של ז'ואאו פליקס ואמר: "או שישלמו לנו עליו 120 יורו, שזה סעיף השחרור שלו, או שהוא יישאר אצלנו".

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
איפה יגמור דיבאלה את הקיץ הזה?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully