וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף: אלמוג כהן ואינגולשטאדט ניצחו בחוץ, מונס דאבור שחקן העונה באוסטריה

הקשר הישראלי שיחק 81 דקות ב-1:2 של קבוצתו מול ויסבאדן בחוץ, שקירב אותה מאוד להישארות בליגת המשנה. דאבור אמר: "גאה מאוד"

בווידאו: בנפיקה חוגגת אליפות

אחרי עונה קשה מאוד שעברה בליגת המשנה כשבשלבים רבים ממנה אפילו נעלה את הטבלה, הצליחה אינגולשטאדט לעשות הערב (שישי) צעד משמעותי מאוד לקראת הישארות בבונדסליגה השנייה. אלמוג כהן (שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-81) וחבריו ניצחו 1:2 את והן ויסבאדן בחוץ במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף העלייה מהליגה השלישית/ירידה מהליגה השנייה.

דריו לסקאנו כבש את הראשון כבר בדקה הראשונה והשלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-47 אחרי שהוא בעצמו סחט את ההכשלה ברחבה. אינגולשטאדט תגיע למשחק הביתי עם יתרון גדול כיוון ששערי חוץ קובעים בהתמודדות הזו ולכן רק הפסד בפער של שני שערים או בפער של שער אחד אבל עם תוצאה גבוהה (3:2, 4:3 וכו') יורידו אותה אל הליגה השלישית.

מי שעבר שבוע סוער מאוד הוא מונס דאבור סביב כל סוגיית הנבחרת ואי התייצבותו למשחקים הקרובים בשל חתונתו. הערב הוא גם זכה למעט נחת אחרי עונה מוצלחת מאוד בזלצבורג כשנבחר לשחקן העונה בליגה האוסטרית. "הפרס הזה גורם לי לגאווה גדולה והוא יזכה למקום של כבוד גם בסביליה", אמר דאבור, "זה יהיה בשבילי זיכרון יפה מעונה מיוחדת מאוד שעשיתי עם קבוצה מיוחדת וזו הזדמנות נוספת בשבילי להגיד תודה לכולם".

דריו לסקאנו שחקן אינגולשטאדט חוגג. GettyImages
כהן חוגג עם לסקאנו וחבריהם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully