וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשר, אבל מסריח מאוד: התרגיל של קייטי בולטר במוקדמות רולאן גארוס

הבריטית הפצועה ניצלה את הדירוג כדי להגיע לפריס, לאסוף צ'ק בסך 23 אלף יורו ולפרוש כשהיא טוענת שהאמינה שתוכל לשחק

קייטי בולטר טניסאית בריטית. GettyImages
מנעה משטפני פוגל כרטיס לסיבוב הראשון ו-46 אלף יורו. בולטר/GettyImages

תרגיל מלוכלך או ניצול של החוקים לטובתה? זו השאלה שעולה מפרשת קייטי בולטר הבריטית. רבים הופתעו מאוד לראות את שמה של בולטר בת ה-22 בהגרלה של רולאן גארוס ביום חמישי אחרי שלא שיחקה מאז גביע הפדרציה באפריל בשל פציעה בגבה. מהר מאוד התברר שהמדורגת 112 בעולם רק ניצלה את זכותה לקבל 23 אלף יורו שמעניק לה החוק בעניין הזה ולא באמת התכוונה לשחק.

הפרס הכספי לסיבוב הראשון ברולאן גארוס עומד על 46 אלף יורו, אבל טניסאי שפורש מהטורניר כשהוא כבר נמצא במקום ולאחר שבוצעה ההגרלה מקבל מחצית מהסכום כשהחצי השני הולך לשחקן שנכנס לטורניר כלאקי לוזר במקומו. החוק הזה נוצר ב-2018 כדי לעודד שחקנים לא כשירים לפרוש ולאפשר לשחקנים בריאים לתפוס את מקומם בהגרלה הראשית.

כתב הטניס הבריטי קווין מיטשל ביקר את ההתנהלות של בולטר ב"גרדיאן" תחת הכותרת: "בולטר פרשה בצורה מגושמת ומאוחרת מרולאן גארוס". מיטשל כתב: "המחבט מספר שלוש של בריטניה תקבל את סכום הכסף למרות שהודיעה כבר לפני שלושה שבועות שנפצעה במהלך מפגש גביע הפדרציה של בריטניה מול קזחסטן בחודש שעבר ולא תהיה כשירה בזמן לרולאן גארוס. היא ניהלה את הסיטואציה בצורה מגושמת במקרה הטוב.

"היא יכולה לטעון שהיא הרוויחה את האפשרות להתלבט עד הרגע האחרון בגלל הכושר הטוב שהציגה השנה. הפרישה של בולטר עלתה ביוקר לטניסאית השוויצרית שטפני פוגל, שאיבדה את מקומה בטורניר ופרס כספי של 46 אלף יורו. פוגל דורגה ראשונה במוקדמות ולכן הייתה אמורה להיות הראשונה שנכנסת להגרלה הראשית, אבל הודחה בסיבוב הראשון של המוקדמות והמקום הזה הלך ללאקי לוזר. זה עניין המזל בטניס המודרני.

"בולטר החליטה להימנע מכל מסיבת עיתונאים או שיחה עם התקשורת וכתבה את מה שיש לה לומר רק בטוויטר: 'כל כך מאוכזבת שאני נאלצת לפרוש מרולאן גארוס. קיוויתי שיהיה לי סיכוי להתחרות, אבל הרופאים המליצו לי לא לקחת סיכון בגלל בעיות הגב שלי'. כשנתקלה בשורת העיתונאים הבריטים שחיכו לה, בולטר התחמקה מהם ואמרה שהיא ממהרת לראות את חברתה לנבחרת הפדרציה קייטי סוואן במוקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully