וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך הבטוחה לשיא: מינסוטה לא מפסיקה לחבוט הומראנים

הטווינס כבר העיפו 98 כדורים מעבר לגדר העונה ואם ישמרו על הקצב הנוכחי, ינפצו לרסיסים את השיא העונתי שקבעו היאנקיז בעונה שעברה. וגם: הקבוצה מהברונקס ממשיכה להפתיע ומה מצבם של ברייס הארפר ומני מצ'אדו?

אדי רוסאריו ג'ונתן שופ מינסוטה טווינס. AP
לטווינס כבר יש שני משחקים עם שמונה הומראנים/AP

בערך חודשיים חלפו מפתיחת עונת ה-MLB והקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בליגה היא לא אחרת מאשר מינסוטה, שמחזיקה במאזן פנטסטי של 16:33 וכבר מובילה בשמונה משחקים על פני קליבלנד ב-AL מרכז.

הטווינס ביקרו רק פעם אחת בפלייאוף מאז 2010 וגם אז, ב-2017, זה נגמר עם הדחה במשחק הווילד קארד. בעונה שעברה הם ניצחו 78 משחקים בלבד ונראה שהם נמצאים בדרך הבטוחה לשפר משמעותית את המאזן הזה.

אבל הסיפור הגדול, לפחות כרגע, הוא המקום הראשון שלהם בטבלה אחרת לגמרי: ההומראנים. ב-49 המשחקים הראשונים של העונה, מינסוטה חבטה ללא פחות מ-98 (!) הומראנים. אם תשיג עוד ארבעה הלילה מול שיקגו וייט סוקס, תשווה את שיא כל הזמנים ל-50 המשחקים הראשונים של העונה, ששייך לסיאטל מ-1999. נכון להיום, הטווינס נמצאים בקצב של 324 הומראנים לעונה שלמה, כאשר השיא, שנקבע בשנה שעברה, שייך לניו יורק יאנקיז ועומד על 267 כאלה. בלילה שבין חמישי לשישי, מינסוטה חוררה את האיינג'לס עם שמונה הומראנים והפכה לקבוצה השנייה אי פעם שרושמת שני משחקי שמונה הומראנים באותה עונה (אחרי טקסס ב-2005).

"זה די מדהים. החבר'ה שלנו ממשיכים לא לוותר על שום ניסיון לחבטה", אמר המאמן רוקו באלדלי אחרי המשחק מול LA. אדי רוסאריו מוביל כרגע את הטווינס עם 14 הומראנים, חמישה פחות ממוביל המייג'ורס, ה-MVP ממילווקי כריסטיאן יליץ'. עוד כוכב בתחום עבור מינסוטה הם סי ג'יי קרון עם 13 הומראנים.

*** ואם כבר הזכרנו את היאנקיז, והומראנים, מה תגידו על גארי סאנצ'ז וגלייבר טורס והמפגשים שלהם מול בולטימור? נכון, האוריולס הם לא בדיוק מבחן רציני ומחזיקים במאזן הגרוע בליגה (35:15), אבל השניים הללו פשוט מפרקים אותם העונה. טורס כבר חבט העונה לעשרה הומראנים מול בולטימור וסאנצ'ז לתשעה ולניו יורק, שנהנית מהמאזן השני בטיבו במייג'ורס (17:32), יש עוד שמונה משחקים מול בולטימור.

*** מעבר לכך, האלופה בוסטון מתעוררת אחרי הפתיחה הרעה וניצחה 19 מ-27 המשחקים האחרונים שלה. היא עדיין בפיגור 5.5 משחקים מניו יורק, ששורדת למרות מבול הפציעות. גם טמפה ביי עוד מקדימה את הרד סוקס, ב-3.5 משחקים.

ב-AL מערב, יוסטון (18:33) בשליטה מלאה עם יתרון של 7 משחקים על פני טקסס ו-7.5 על אוקלנד. בחטיבה השנייה, פילדלפיה (21:29) מובילה במשחק וחצי על אטלנטה במזרח, למרות שברייס הארפר עדיין מתקשה לשמור על יציבות וחובט רק ל-23.5 אחוזים.

בבית המרכז, הקאבס, שפתחו ב-6:1, עומדים כרגע על 19:22 ומובילים על מילווקי במשחק וחצי. במערב, הדודג'רס (18:32) ביתרון שישה משחקים על סן דייגו, עבורה חבט עד כה מני מצ'אדו לתשעה הומראנים ו-26.7 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully