וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' רולאן גארוס: יוליה גלושקו הודחה עם הפסד כואב ואכזרי

הישראלית (139 בעולם) הובילה 0:3 ויתרון במערכה השלישית, אבל הפסידה 0:6, 6:4, 6:4 לאנה בלינקובה ולא תיכנס כלאקי לוזר

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. GettyImages
לא התפתח משחק ברמה הכי גבוהה, אבל בהחלט קרב קשה מאוד. גלושקו/GettyImages

יוליה גלושקו ספגה היום (שישי) הפסד אכזרי וכואב מאוד. הישראלי, שמדורגת 139 בעולם, פתחה בסערה, אבל הפסידה בסופו של דבר 0:6, 6:4, 6:4 לאנה בלינקובה הרוסייה בת ה-20 (120 בעולם) והודחה בסיבוב המוקדמות השלישי והמכריע של מוקדמות רולאן גארוס. לפיכך, גלושקו לא תשחק בהגרלה הראשית של אליפות צרפת הפתוחה, אחרי שנודע שלא תיכנס גם כלאקי לוזר.

גלושקו, כאמור, פתחה בסערה וזכתה במערכה הראשונה 0:6 כשהיא שוברת את הרוסייה במשחקון ראשון ארוך וצמוד ולאחר מכן משייטת כל הדרך עם טניס סולידי מאוד ויציב בעוד יריבתה עושה אינספור שגיאות ונראתה אבודה לחלוטין. המערכה השנייה כבר הייתה סרט שונה לחלוטין. בלינקובה פתחה טוב יותר ועלתה ל-0:2 ואז החל רצף שבירות שנעצר על חמש ברציפות. בלינקובה עלתה ל-2:4 והצליחה לשמור על ההגשה שלה בדרך ל-2:5. גלושקו הראתה אופי ושמרה על ההגשות שלה בדרך ל-3:5 ואז אפילו שברה את ההגשות של הרוסייה וצימקה ל-5:4. דווקא במשחקון העשירי גלושקו נראתה מעט חסרת אנרגיות ונשברה בנקודת המערכה השלישית, 6:4.

הישראלית פתחה נהדר את המערכה השלישית והובילה כבר 0:3 עם נקודת משחקון על ההגשה שלה בדרך ל-0:4. אבל אז בלינקובה הצליחה להתעשת, הימרה על כל הקופה והצליחה לשבור. גלושקו עוד עצרה את הדימון בדרך עם שמירה אחת על ההגשות שלה, אבל נשברה שוב פעמיים והפסידה 6:4 כואב מאוד במערכה השלישית. למרות התסכול הרב, גלושקו גילתה ספורטיביות, חיבקה את יריבתה ליד הרשת בסיום והודתה לקהל שתמך בה.

בלינקובה חוגגת בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully