וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד ניצחה את מכבי ראשון לציון וקרובה מאוד לאליפות היסטורית

האשדודים גברו על הקבוצה מעיר היין 22:29 ואם לא יפסידו בשמונה הפרש ומעלה במשחק החמישי יזכו בתואר לראשונה אי פעם

האם הכדוריד הישראלי בדרך לקבל אלופה חדשה שמעולם לא זכתה בתואר? הפועל אשדוד, שעד לפני כמה עונות הייתה בכלל בליגה הלאומית, ניצחה היום (שישי) 22:29 את מכבי ראשון לציון במשחק הרביעי של סדרת הגמר, עלתה ל-1:2 (שני ניצחונות, הפסד ותיקו) והתקרבה לזכייה מפתיעה בתואר.

שלושת המשחקים האחרים הסתיימו ב-24:25 לראשון לציון, 26:28 לאשדוד ו-26:26, כך שהתוצאה של היום יצרה מצב של יתרון 8+ בהפרש השערים לדרומיים. כעת הפייבוריטית לזכייה מתחילת העונה, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, צריכה לנצח במשחק החמישי בהפרש של 9 שערים כדי להבטיח אליפות. זוהי משימה שנראית קשה במיוחד לנוכח היכולת הגבוהה של אשדוד, שכזכור רושמת הופעה ראשונה אי פעם בסדרת גמר.

במשחק של היום האשדודים התעלו ולראשונה בסדרה יצרו מצב של הפרש גבוה, הרבה בזכות יכולת אדירה של שני השוערים, טומיסלב סטויקוביץ' ותום שם-טוב. בצד השני היו אלה טל הרשקוביץ (9 שערים), אדיר כהן ושרון שלם (5 כ"א) שהובילו בהתקפה בדרך לניצחון שקירב את הקבוצה צעד נוסף לעבר ההיסטוריה.

המשחק המכריע ייערך ביום שלישי (19:30, אולם 'בית מכבי', שידור ישיר בערוץ הספורט), ואם החבורה של אולג בוטנקו תצליח להימנע מהפסד גדול, היא תהיה הקבוצה הדרומית ביותר שזוכה באליפות. בכל מקרה, היום היא סיפקה הצגה לקהל האשדודי במשחק הביתי האחרון שלה העונה.

כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ 9 (מ-10, חמישה פנדלים), שרון שלם 5 (מ-5), אדיר כהן 5 (מ-9), יוסי ביטרמן, שי הרשקוביץ ודור קלדרון 3 כ"א, גאבור לנגהאנס 1. טומיסלב סטויקוביץ' סיפק 12 עצירות מ-32 זריקות (38%), תום שם-טוב תרם בסיום 5 מ-7 (71%).

כבשו למכבי ראשון לציון: ראסטקו סטויקוביץ', מרקו מאטיץ', איוון קראצ'יץ' ובר מסורי 4 כ"א, ולדי קופמן וירמי סידי 2 כ"א, עומר גרא ורותם סגל 1 כ"א. דן טפר סיים עם 6 עצירות מ-25 זריקות (24%), אלדר שיקלושי עם 1 מ-11 (9%).

שחקני הפועל אשדוד בכדוריד חוגגים. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
בדרך לאליפות? שחקני הפועל אשדוד חוגגים/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully