וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראנד פרי הוהוט: שירה ראשוני וגפן פרימו זכו בארד

24.5.2019 / 13:05

ראשוני (עד 48 ק"ג) ניצחה את לי הסינית, פרימו (עד 52 ק"ג) גברה על אנדראה צ'יטו מרומניה. נלסון לוי וגילי כהן הפסידו בקרב על הארד

גפן פרימו, שירה ראשוני. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
ראשוני וגפן עם המדליות/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

שירה ראשוני (משקל של עד 48 ק"ג) וגפן פרימו (עד 52 ק"ג) זכו היום (שישי) במדליות ארד בגראנד פרי הוהוט וסידרו יום מוצלח למשלחת הישראלית. התחרות בסין תינעל מחר עם ישראלית נוספת, גילי שריר, שתתחרה בקטגוריית משקל של עד 63 ק"ג.

ראשוני (עד 48 ק"ג) גברה בסיבוב השני על מלודי ואוגרני הצרפתייה, אבל נכנעה בשלישי לסאבינה גליאזובה מרוסיה. היא ירדה לבית הניחומים, בו ניצחה את אווה סארנוביצקי מהונגריה כדי לפגוש בקרב על הארד את ינאן לי הסינית. ראשוני ניצחה את לי וזכתה בארד.

פרימו וגילי כהן (עד 52 ק"ג) כבר הריחו את הגמר, בו כמעט ופגשו אחת את השנייה. פרימו חלפה על פני בישרלט קורלודי ממונגוליה ואנג'ליקה דלגאדו מארצות הברית, אבל הפסידה לאוטה אבה היפנית שהעפילה על חשבונה לגמר. כהן ניצחה את פארק דה סול הקוריאנית וסוסובראם לקהגבסורן המונגולית, אבל נעצרה אצל אבלין צ'ופ השוויצרית שמנעה ממנה גמר. שתיהן ירדו לבית הניחומים, ישירות לקרב על הארד. כהן נכנעה שם לקטרינה גויקה מקנדה, אבל פרימו גברה על אנדראה צ'יטו מרומניה אחרי איפון מרשים והשיגה מדלייה שנייה למשלחת הישראלית.

נלסון לוי (עד 57 ק"ג) ניצחה בסיבוב השני את צ'י קאי הסינית, אבל בשלישי נכנעה לשרה-לוני סיסק הצרפתייה. בבית הניחומים הישראלית גברה על סינית נוסף, ווהן ז'אנג, על מנת לפגוש בקרב על הארד סינית שלישית בטורניר - טונג'ואן לו. לרוע מזלה, נלסון לוי נכנעה ללו ולא הצליחה לזכות בארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully