וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת רולאן גארוס: פדרר יתחרה לראשונה מ-2015 ויפגוש את סונגו בסיבוב הראשון

השוויצרי יתחיל נגד האיטלקי. נדאל נגד יריב מהמוקדמות, דג'וקוביץ' נגד הורקאץ'. בנשים: האלפ נגד טומליאנוביץ', אוסקה נגד שמידלובה. כבר בסיבוב הראשון: אוסטפנקו תפגוש את אזרנקה וסביטולינה את ונוס וויליאמס

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
בדרך לזכייה נוספת בפריס? רפאל נדאל/AP

הגרלת הסיבוב הראשון של רולאן גארוס התקיימה הערב (חמישי) ובה נקבע שרוג'ר פדרר, שיתחרה בטורניר לראשונה מאז 2015, יפגוש בסיבוב הראשון את לורנצו סונגו האיטלקי. האלוף מהשנה שעברה, רפאל נדאל, יפגוש בסיבוב הראשון יריב מהמוקדמות ונובאק דג'וקוביץ' יתחרה נגד הוברט הורקאץ' הפולני. מפגש בין פדרר לנדאל, שיחפש זכייה 12 בטורניר, יהיה אפשרי בשלב חצי הגמר אם השניים כמובן יצלחו את כל הסיבובים עד לחצי הגמר. אם לא יהיו הפתעות, דג'וקוביץ' יפגוש בחצי הגמר המקביל את דומיניק תים.

אלוף השנה שעברה רפאל נדאל אמר במהלך ההגרלה: "אני שמח לחזור לכאן ואלה חדשות טובות שהטורנירים מתקדמים ועושים דברים אחרים. אנחנו יכולים רק להודות לרולאן גארוס ולהתאחדות הצרפתית בשביל מה שהם עושים עבור הספורט שלנו".

עוד דמות מעניינת בהגרלה הראשית היא זו של סדריק מרסל שטבה הגרמני בן ה-28 חסר הדירוג העולמי, שלא ניצח אפילו פעם אחת בשנתיים האחרונות. שטבה חסר המזל, שעבר במהלך הקריירה אינספור פציעות קשות וניתוחים, דורג בשיאו במקום ה-71 בעולם אי שם בפברואר 2012. עכשיו הוא נכנס לטורניר בזכות דירוג מוגן לפני הפציעה הקשה האחרונה ממנה סבל. הוא יפתח את הטורניר - וככל הנראה גם ייפרד ממנו - מול קארן חצ'אנוב בסיבוב הראשון.

בנשים, אלופת 2018 סימונה האלפ הרומנייה תפגוש בסיבוב הראשון את איילה טומליאנוביץ' האוסטרלית. המדורגת מספר 1 בעולם, נאומי אוסקה, תתחיל את דרכה נגד אנה קרולינה שמידלובה הסלובקית. אם תעבור אותה, היא תפגוש כבר בסיבוב השני את המנצחת בקרב הגדול של הסיבוב הראשון בנשים אשר יפגיש בין ילנה אוסטפנקו הלטבית לויקטוריה אזרנקה הבלרוסית. קרב מסקרן נוסף בסיבוב הראשון יפגיש בין אלינה סביטולינה לוונוס וויליאמס.

עוד באותו נושא

יוליה גלושקו עלתה לסיבוב המכריע במוקדמות רולאן גארוס

לכתבה המלאה

הגרלת הנשים במלואה

הגרלת הגברים במלואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully