וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות נכחו במשחק ההוקרה לזכר אבי כהן ז"ל. דורית כהן: "נרגשת וגאה כל פעם מחדש"

23.5.2019 / 22:45

אוהדים, שחקני עבר ואנשי כדורגל הגיעו לאירוע שהתקיים ברמת השרון זו השנה הרביעית ברציפות. אלמנתו של שחקן העבר האגדי: "אבי היה אדם מיוחד נדיר באישיותו ובטוב ליבו"

קובי אליהו

בווידאו: תמיר כהן מדבר על אביו ב-2011

משחק ההוקרה השנתי לזכרו של אבי כהן ז"ל נערך הערב (חמישי) זו השנה הרביעית ברציפות. מאות אוהדים, שחקני עבר ואנשי כדורגל הגיעו לאירוע שהתקיים באצטדיון גרונדמן ברמת השרון, כאשר קבוצת הוותיקים של מכבי תל אביב פגשה את קבוצת "ליגה משלנו" המורכבת בין היתר מכוכבי עבר של ליגת העל. את המשחק ארגן מטה ההנצחה לאבי כהן ז"ל, בראשות שחקן העבר גבי לסרי ואורי משיח ובשיתוף משפחת כהן.

תמיר כהן עם המשפחה ועם דורית כהן, אלמנתו של אבי כהן ז"ל. אסף דהן, מטה ההנצחה לאבי כהן, אתר רשמי
משפחתו של אבי כהן ז"ל/אתר רשמי, אסף דהן, מטה ההנצחה לאבי כהן

המשחק נערך בעיר בה כהן ז"ל התגורר ובנה את ביתו, ובאצטדיון על שם מאמן העבר האגדי יעקב גרונדמן שאימן וטיפח אותו. בקבוצת הוותיקים של מכבי תל אביב שיחקו איציק זוהר, גיא צרפתי, אמיר שלח ובהופעת אורח יוסי בניון שגם כבש את אחד השערים ב-2:2 בתום הזמן החוקי. ירון דרורי כבש את השער הנוסף של הצהובים. בקבוצת "ליגה משלנו" שניצחה 5:6 בפנדלים, הופיעו בין היתר גולן מלול, יעקב אקהויז וגם כובשי השערים עומר גולן ואורן ניסים.

דורית כהן, אלמנתו של אבי, אמרה בטקס:"אני נרגשת וגאה כל פעם מחדש. עם כל הכאב והצער אני גאה שזכיתי לחיות במחיצתו ולחוות איתו את החוויות המשמעותיות בחייו. אבי היה אדם מיוחד נדיר באישיותו ובטוב ליבו".

יוסי בניון עם איציק זוהר במשחק הוקרה לזכר אבי כהן ז"ל. אסף דהן, מטה ההנצחה לאבי כהן, אתר רשמי
יוסי בניון עם איציק זוהר/אתר רשמי, אסף דהן, מטה ההנצחה לאבי כהן

כהן, מגדולי כדורגלני ישראל, עבר במחלקות הנוער של מכבי תל אביב וערך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים בעונת 1973/74. אחרי חמש עונות מצוינות במכבי תל אביב עבר לליברפול הגדולה, איתה היה שותף לזכיה באליפות אנגליה (79/80) והנפת גביע האלופות (80/81). לאחר שנתיים בקבוצת הפאר האנגלית שב הבלם למכבי תל אביב, ולאחר מספר שנים שוב יצא לאי הבריטי - הפעם לריינג'רס הסקוטית. את קריירת המשחק שלו סיים כהן במכבי תל אביב, ולאחר מכן שימש כמאמן במספר קבוצות שונות, בהן מכבי נתניה, בית"ר תל אביב, הפועל כפר סבא, הפועל אשקלון, מכבי הרצליה ואחרות, ובהמשך גם כיו"ר ארגון השחקנים. ב-20 בדצמבר 2010 נפצע כהן באורח אנוש בתאונת דרכים כאשר רכב על הקטנוע שלו, ואחרי תשעה ימים נדם ליבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully