וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: צסק"א תציע לאדי טבארס 9 מיליון דולר ל-3 שנים

אלופת היורוליג מעוניינת מאוד בכוכבה של ריאל מדריד, ומוכנה להציע לו חוזה אשר יהפוך אותו למרוויח השני בטיבו ביורוליג

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס. GettyImages
יעבור לאלופת אירופה? אדי טבארס/GettyImages

בדרך לחוזה עתק? התקשורת היוונית מדווחת היום (חמישי) שאלופת היורוליג, צסק"א מוסקבה, מוכנה להציע לסנטר ריאל מדריד אדי טבארס חוזה על סך 9 מיליון דולר ל-3 שנים, חוזה אשר יהפוך אותו למרוויח השני בטיבו ביורוליג. הרוסים יצטרכו קודם לשחרר אותו מהבלאנקוס, שכן הוא חתום על חוזה עד תום העונה הבאה (עונת 2019/20). טבארס (27) נחשב העונה לשחקן ההגנה הטוב ביורוליג, והוא גם עשוי לבדוק אופציות ב-NBA אליה הוא מעוניין לשוב. כזכור, טבארס שיחק ב-NBA בעבר במדי אטלנטה (2015 עד 2016) וקליבלנד (2017).

אם אכן יחתום על חוזה שכזה, יהיה מדובר בהישג אדיר עבור טבארס שהתחיל לשחק כדורסל לפני עשור. טבארס, יליד כף ורדה, לא שיחק כדורסל עד גיל 17. תייר גרמני שהיה בחופשה בכף ורדה בשנת 2009, הבחין בגובהו ועזר לו להתקבל לקבוצת הנוער של גראן קנאריה הספרדית. משם, טבארס השתפר ואחרי מספר עונות בספרד הגיע ב-2015 ל-NBA, לאטלנטה הוקס. אחרי מספר שנים בהן בילה בקבוצות G ליג, טבארס לא קיבל הזדמנות גם בקליבלנד ב-2017 והחליט לשוב בנובמבר של אותה שנה לספרד ולחתום בריאל מדריד. בעונה שעברה טבארס היה חלק חשוב מהקבצה שזכתה ביורוליג, והעונה הוא נחשב לאחד מהשחקנים הטובים במפעל.

* צסק"א מוסקבה גברה הערב 82:98 על זניט סנט פטרסבורג של גל מקל במפגש הראשון בין הקבוצות בסדרת חצי גמר הפלייאוף בליגת ה-VTB. מקל קיבל 14:58 מהספסל בהן קלע 9 נקודות, חילק 3 אסיסטים והוסיף ריבאונד אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully