וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סנואו בעד מנצ'סטר יונייטד: את מי אוהדים כוכבי "משחקי הכס"?

נד סטארק קעקע את האהבה שלו לשפילד יונייטד, יורון גרייג'וי אוהד שרוף של פ.צ קופנהאגן. הקבוצות האהודות על כוכבי משחקי הכס

טריילר "משחקי הכס" עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון/HBO

שון בין (נד סטארק) - שפילד יונייטד

רק שהבליידס לא יסיימו כמו נד סטארק בשנה הבאה בפרמיירליג. בין הוא לא עוד אוהד שמסתפק במעקב אחרי הקבוצה שלו באינטרנט. על הכתף שלו קעקוע "100 אחוז בלייד", הוא תרם למועדון סכומים גדולים ואפילו שימש חבר הנהלה בשנים 2002-2007. האוהד הכי שרוף על הקאסט של משחקי הכס.

שון בין עם אוהדי שפילד יונייטד ב-2007. GettyImages
לא סתם אוהד. שון בין/GettyImages

ג'ו דמפסי (גנדרי) - נוטינגהאם פורסט

בנו הממזר של רוברט בראתיון, האיש שהיה הכי קרוב להיות בן זוגה של אריה סטארק, נולד בליברפול, אבל גדל בנוטינגהאם והפך לאוהד שרוף של הקבוצה המקומית. נוסע למשחקים, מתגאה ברשתות החברתיות אחרי ניצחונות, אוהד אמיתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ניקולאי קוסטר ולדאו (ג'יימי לאניסטר) - לידס יונייטד

אז סר ג'יימי שעד החזרה בתשובה שימש כאחת הדמויות השנואות בווסטרוז, בחר באחת הקבוצות השנואות באנגליה. קוסטר ולדאו אמנם נולד בדנמרק, אבל סיפר: "לאחותי היה חבר אנגלי בשם ג'ו. כשהייתי בן 17 הוא לקח אותי לאלנד רואד ושם הכל התחיל".

קיט הרינגטון (ג'ון סנואו) - מנצ'סטר יונייטד

למרות שזו נראית כמו אהדה פומבית ולא ארוכת שנים ומלאת תשוקה, מלך הצפון בדימוס נחשב לאוהד של השדים האדומים. המבט המיוסר שלו בהחלט מתאים לתקופה הנוכחית של הקבוצה.

ג'ון בראדלי (סאמוול טארלי) - מנצ'סטר יונייטד

חברו הטוב ביותר של ג'ון סנואו אוהד את אותה קבוצה, אלא שהוא קצת יותר רציני. כיליד מנצ'סטר, בראדלי בחר בצד האדום של העיר וגם החזיק במנוי במשך זמן רב. בפברואר האחרון הוא אפילו העניק את תואר כדורגלן החודש למרכוס רשפורד. "אני אוהד גדול של יונייטד ויש לה חלק עצום בחיי מאז שהייתי ילד", סיפר בראיון לפני כמה שנים.

פילו אסבאק (יורון גרייג'וי) - פ.צ קופנהאגן

יורד הים חסר המצפון שהיה מוכן לרצוח את כל המשפחה שלו, הוא אוהד שרוף של ספינת הדגל של בירת דנמרק. אסבאק נולד בקופנהגן וחשבון האינסטגרם שלו מוכיח שהוא מגיע ללא מעט משחקים. ולא - לא ליציע הכבוד, אלא לזה של האוהדים השרופים.

אלפי אלן (ת'יאון גרייג'וי) - ארסנל

היורש החוקי של איי הברזל שמת בעונה האחרונה בידיו של מלך הלילה, הפך לתותחן בזכות ההערצה לאיאן רייט, אי שם בשנות ה-90. בניגוד אליו, כל משפחתו אוהדת של פולהאם. "כשהייתי ילד קטן אהדתי קבוצה אחרת, אבל עברתי לארסנל בגלל איאן רייט ולא הבטתי יותר לאחור", אמר.

דניאל פורטמן (פודריק) - סלטיק

נושא הכלים הנצחי שהציל את חייו של טיריון לאניסטר והפך ליד ימינה של בריאן, הוא אוהד שרוף של הבויז. פורטמן שנולד בגלאזגו, מצייץ דרך קבע על משחקי הקבוצה והוא גם אוהד נאמן של נבחרת אירלנד ברוגבי.

  • עוד באותו נושא:
  • שון בין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully