וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי הווטרנים" בישראל: 100 נכי צה"ל ונכי צבא בריטניה ייפגשו

יוצאי יחידות מובחרות שנפצעו במסגרת שירותם הצבאי יתחרו במספר ענפי ספורט, יתאמנו עם מאמני צ'לסי ויקיימו דיונים מקצועיים בנושא פוסט טראומה ושיקום

בית הלוחם תל אביב, אילן רמת גן, כדורסל נכים. רפי בן עזרא,
בית הלוחם תל אביב, אילן רמת גן, כדורסל נכים/רפי בן עזרא

במהלך שבוע הבא יתקיים בישראל "משחק הווטרנים": ארוע בינלאומי חדש וחסר תקדים: 100 נכי צה"ל ונכי צבא בריטניה, וביניהם יוצאי יחידות מובחרות שנפצעו במסגרת שירותם הצבאי, יתחרו במספר ענפי ספורט, וידונו ביחד עם מומחים עולמיים בנושא התמודדות עם פוסט-טראומה ושיקום. הווטרנים הישראלים והבריטים ובני משפחתם ייהנו מארוע ספורטיבי ומקצועי בן שבוע, הודות למאמץ משותף של שגרירות ישראל בלונדון, משרד החוץ הישראלי, מועדון הכדורגל צ'לסי ותורמים רבים נוספים. את הארוע מארח ארגון נכי צה"ל בבית הלוחם בתל אביב ובירושלים.

במסגרת הירתמותה של צ'לסי לפרויקט, ישלח מועדון הכדורגל צוות מאמנים שיאמנו את ילדיהם של הווטרנים משתי המדינות, וכן יעבירו סדנאות מקצועיות למורים לספורט מישראל.

מייקל פרימן, יועץ לענייני חברה אזרחית בשגרירות ישראל בלונדון: "משחקי הווטרנים יאפשרו לנו לתמוך בצורה טובה יותר באלה שהגנו באומץ רב על עמינו וערכינו. הארוע מהווה הזדמנות היסטורית, עבור החיילים והחיילות ששירתו את מדינתם, להשתתף במשחקים ולשתף את סיפוריהם אחד עם השני. יחד, יוכלו המשתתפים לדון בהתגברות על מצוקות של הפציעות שנגרמו בזמן או בעקבות הלחימה, ובניית קשרי ידידות שיימשכו שנים רבות. משחקי הווטרנים הינם סמל נוסף לקשרים החזקים והמהותיים בין ישראל לבריטניה".

ברוס באק, יו"ר צ'לסי: "אנו גאים ביותר לתמוך ביוזמה החשובה הזו. המועדון תומך מזה שנים רבות בווטרנים בבריטניה, ואנו רואים את כח הריפוי של הספורט, המאפשר להם להתמודד עם המכשולים ולחבור לקהילה. מאמני צ'לסי ייפגשו ויעבדו עם הווטרנים ועם משפחותיהם במהלך הארוע בן השבוע בישראל, ואני מאמין כי נלמד רבות מהם, על דרכי ההתמודדות עם המכשולים שהם פוגשים באופן יומיומי".

  • עוד באותו נושא:
  • בית הלוחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully